قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری غرب تهران

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری غرب تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، غرب تهران یکی از مناطق محبوب و مورد توجه سرمایه‌داران است و با توجه به دسترسی خوب این منطقه به ناوگان حمل و نقل عمومی، بیمارستان، اماکن تفریحی و... قیمت منازل این منطقه روز به روز درحال افزایش هستند. در این گزارش به بررسی آپارتمان‌های ۱۰۰ متری این منطقه پرداخته‌ایم تا شما را در خرید و یا سرمایه‌گذاری راهنمایی کنیم.

بیشتر بخوانید:

قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نوساز منطقه ۳ تهران

برای خرید واحد آپارتمانی ۹۴ متری در سعادت‌آباد با توجه به اینکه ۱۲ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، به بودجه‌ای معادل ۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

ارزش واحدی دیگر در محله صادقیه با سنی حدود ۷ سال و متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب، مبلغی بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان است.

آپارتمانی دیگر با متراژ ۹۸ متر در محله طرشت با سنی حدود ۵ سال و ۲ اتاق خواب در روز های گذشته با قیمتی معادل ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

همچنین اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله‌های غربی تهران را دارید، میتوانید واحدی نوساز در محله باغ‌فیض با متراژ ۹۰ متر و ۲ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمان دیگری در محله گیشا با متراژ ۹۸ متر که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب نیز داشته باشد، قیمتی بالغ‌بر ۸ میلیارد تومان دارد.

آپارتمانی ۴ ساله در محله پونک با متراژ ۹۶ متر و ۲ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر واحدی دیگر در همین محله با قیمت مناسب‌تر بخواهید، میتوانید آپارتمانی ۹۴ متری با سنی معادل ۱۱ سال و ۲ اتاق خواب را با بودجه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

آپارتمان دیگری در محله ستارخان با سنی حدود ۱۶ سال و متراژ ۵۹ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

کد خبر: 1161762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =