اجرای مصوبه کنکوری شورا در کنکور ۱۴۰۲ قطعی است

معاون ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی از قطعی بودن اجرای مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی در کنکور ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، رجبعلی برزویی معاون ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که  مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی همیشه لازم الاجرا و قانونی است، اظهار کرد: هیچ مرجعی نمی‌تواند مصوبات این شورا را تغییر داده یا اینکه آن را لغو کند، مگر اینکه خود شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تغییر یا لغو یک مصوبه اقدام کند.

وی  ادامه داد: لذا همه داوطلبان کنکور باید مطلع باشند که امسال مصوبه سنجش و پذیرش شورای عالی انقلاب فرهنگی (سیاست‌ها و ضوابط ساماندهی سنجش و پذیرش متقاضیان ورود به آموزش عالی) قطعاً اجرا خواهد شد، این مصوبه، قانونی بوده و سازمان سنجش آموزش کشور نیز آن را اجرا کرده و امسال کنکور ۱۴۰۲ نیز بر اساس این مصوبه اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، مصوبه کنکوری ۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی با اعتراضات بسیاری از سوی داوطلبان و نمایندگان مجلس روبرو شده است. اخیرا هم علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش مجلس از تصویب کلیات طرح یک فوریتی اصلاح قانون کنکور خبر داد و گفت: اما آزمون ۱۴۰۲ طبق اطلاع رسانی صورت گرفته از سازمان سنجش برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1161782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =