حاتمی: بازیکنان ما می‌توانند در این بازی تاریخ‌ساز باشند

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد، شاگردان کارلوس کی‌روش در مصاف با آمریکا می‌توانند نتیجه خوبی کسب کرده و تاریخ‌ساز شوند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرزاد حاتمی، درباره تقابل ایران و آمریکا در سومین بازی از مرحله گروهی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: بازیکنان ما می‌توانند در این بازی تاریخ‌ساز باشند، ولی امیدوارم اتفاق بد و عجیبی برای تیم ملی رخ ندهد. ما در بازی اول به شکل بدی به انگلیس باختیم و مشخص بود که ذهن بازیکنان آشفته بود، ولی در بازی دوم شرایط تغییر کرد. اگر قرار باشد مثل بازی با انگلیس باشیم قطعاً ضرر خواهیم کرد و امیدوارم نمایشی را که مقابل ولز داشتیم، تکرار کنیم.

بیشتر بخوانید:

کی‌روش: فقط یک هدف داریم، صعود به مرحله بعد

وی در ادامه افزود: آمریکا از لحاظ بازیکن ضعیف‌تر از انگلیس و ولز است، ولی به هر حال آنها تیم ضعیفی نیستند و مطمئناً می‌خواهند برابر ایران نتیجه بگیرند. ما تیم خوبی داریم و در خط حمله هم بازیکنان توانمندی مثل مهدی طارمی و سردار آزمون حضور دارند. امیدوارم در نهایت اتفاقات این بازی به سود ما رقم بخورد.

حاتمی پیش‌بینی‌اش از قهرمان جام جهانی را اینطور بیان کرد: واقعاً بازی‌ها غیرقابل پیش‌بینی است و حتی نتیجه بازی ایران - آمریکا را هم به‌هیچ عنوان نمی‌توان پیش‌بینی کرد. من طرفدار هلند هستم، ولی بعید می‌دانم این تیم مدعی قهرمانی باشد. به نظرم فرانسه با اینکه چند مصدوم دارد، ولی شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1161808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =