۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲

سانحه برای مینی‌بوس دانشجویان دانشگاه آزاد خمینی‌شهر

درگذشت راننده، ترخیص دانشجویان مصدوم تا فردا/ علت حادثه در دست بررسی است
سانحه برای مینی‌بوس دانشجویان دانشگاه آزاد خمینی‌شهر

سانحه جاده‌ای برای مینی‌بوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر، درگذشت راننده و مصدومیت تعدادی از دانشجویان را در پی داشت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اصفهان، ساعت ۷ و ۱۱ دقیقه امروز سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان دانشجویان دانشگاه آزاد خمینی‌شهر در جاده کمربندی این شهرستان با یک دستگاه خودرو سواری کوئیک تصادف داشت که منجر به واژگونی مینی‌بوس حامل دانشجویان شد.

سانحه برای مینی‌بوس دانشجویان خمینی‌شهر

عبدالرسول مستاجران رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در خصوص این حادثه گفت: مینی‌بوس حامل دانشجویان از شاهین شهر به سمت دانشگاه آزاد خمینی شهر در حرکت بوده است. این سرویس حامل ۱۵ نفر از دانشجویان بوده که بر اثر واژگونی مینی‌بوس، ۱۰ نفر مجروح می‌شوند. اما برای ۵ نفر دیگر عارضه‌ای رخ نداده و با سرویس دیگری راهی دانشگاه شدند.

وی افزود: با حضور سریع نیروهای امدادی، ۶ نفر از مجروحان به بیمارستان ۹ دی و ۴ نفر از به بیمارستان شهید اشرفی خمینی‌شهر منتقل شدند. ۸ نفر از دانشجویان امروز ترخیص شدند و ۲ نفر دیگر فردا ترخیص می‌شوند.

مستاجران ادامه داد: در این حادثه، راننده مینی‌بوس درجا فوت شده و راننده خودروی سواری نیز مصدوم شده است. پلیس راهنمایی و رانندگی در حال بررسی مقصر و ابعاد این حادثه می‌باشد.

سانحه برای مینی‌بوس دانشجویان خمینی‌شهر

شهرستان خمینی‌شهر با ۳۰۰ هزار نفر در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان واقع است. در سال‌های گذشته جاده کمربندی این شهرستان شاهد حوادث جاده‌ای دیگری از جمله بروز سانحه برای اتوبوس دانشجویان دانشگاه آزاد نجف آباد در سال ۱۳۹۴ بوده است. تکرار حوادثی از این دست، پیگیری ویژه مسئولان راه و شهرسازی و مدیریت بحران استان اصفهان برای ایمن‌سازی جاده‌ای و پیشگیری از سوانح آتی را حائز اهمیت می‌کند.

خبرنگار: آیدا فوقی

انتهای پیام./

کد خبر: 1161857

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =