اشک‌های عزت‌اللهی در آغوش ۳ ستاره آمریکا + عکس

سعید عزت اللهی، هافبک تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی با آمریکا مورد حمایت سه بازیکن حریف قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال ایران با گل کریستین پولیشیچ برابر آمریکا شکست خورد و از دور مسابقات جام جهانی قطر کنار رفت.

این دیدار برای شاگردان کارلوس کی روش اهمیت زیادی داشت. ایران بیش از هر زمان دیگری به صعود از دور گروهی نزدیک بود. پس از شکست مقابل انگلیس، برتری دو بر صفر برابر ولز امیدهای صعود را زنده کرده بود.

در نهایت ایران نتوانست حتی یک تساوی مقابل آمریکا به دست بیاورد تا از شکست ولز مقابل انگلیس استفاده کرده و به دور حذفی جام جهانی برسد؛ این اتفاق بسیار غم انگیز بود به اندازه‌ای که یکایک بازیکنان مانند سعید عزت اللهی در زمین به گریه افتاده و نتوانستند روی پای خود بایستند.

بیشتر بخوانید:

ایران ۰-آمریکا ۱ | حذف شاگردان کی‌روش در شب ناامید کننده فاز هجومی / زور یوزها به یانکی‌ها نرسید

ناراحتی بازیکنان ایران دور از چشم شاگردان گرگ برهالتر نماند. عکسی از پایان بازی در ورزشگاه الثمامه نشان می‌دهد هافبک ایرانی تیم وایله دانمارک توسط جاش سارجنت، تیم وآه و برندون آرونسون مورد حمایت قرار گرفته است. این بازیکنان احساسات عمیقی را با عزت اللهی به اشتراک گذاشته‌اند.

تیم وآه در حالی که استادیوم را ترک می کرد درباره عزت اللهی گفت: "فکر می‌کنم این چیزی فراتر از فوتبال است. فقط می‌خواستم نشان دهم که همه ما انسان هستیم و همه یکدیگر را دوست داریم.

عزت اللهی

من فقط می‌خواستم صلح و عشق را گسترش دهم و به او نشان دهم که ما از پس زمینه‌های مختلف آمده‌ایم، ما متفاوت بزرگ شده‌ایم اما او هم جزو خانواده من است، او هم برادر من است و من او را مانند بچه‌هایی که با آن‌ها بزرگ شده‌ام، دوست دارم."

آرونسون دیگر بازیکن حاضر در این لحظه درباره دلداری دادن به عزت اللهی گفت: "من می‌توانستم احساسات او را روی زمین احساس کنم. سخت است، برای خیلی چیزها لحظه سختی است. شما قلب و روح خود را گذاشتید و فکر می‌کنم او نیز یک بازی عالی و یک تورنمنت عالی همراه ایران داشت.

دیدن چنین صحنه‌ای برای یک بازیکن سخت است. تنها کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که بروید و از آن‌ها دلجویی کنید و به آن‌ها بگویید که همه چیز درست می‌شود. این فقط یک تصمیم انسانی است."

سارجنت، بازیکن ۲۲ ساله آمریکا هم احساسات مشابهی همانند همبازیانش دارد: "من واقعاً برای هر تیمی چنین احساس می‌کنم. بدیهی است که جام جهانی یک تورنمنت بزرگ است، مهم نیست که چه کسی بوده، دیدن افرادی که چنین ناراحت هستند، من را به شکل دیگری تحت تاثیر قرار می‌دهد.

فکر کردم چیزی خوب و دلگرم کننده به او بگویم. بدیهی است که همه ما انسان هستیم. همه ما تلاش کرده‌ایم تا به این نقطه مهم زندگی خود برسیم. این اوج حرفه هر کسی است. می‌دانم وقتی می‌بازی، شرایط آسانی نیست."
انتهای پیام/

کد خبر: 1161929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =