ضرغامی: گفت‌وگو بهترین راه برای حل مشکلات کشور است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: جلسات ثابتی با دوستانی که گرایش‌های سیاسی مختلفی دارند داریم که در این جلسات درباره موضوعات مختلف اجتماعی فرهنگی و سیاسی گفتگو می‌کنیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز (چهارشنبه ۹ آذرماه) در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: جلسات ثابتی با دوستانی که گرایش‌های سیاسی مختلفی دارند داریم که در این جلسات درباره موضوعات مختلف اجتماعی فرهنگی و سیاسی گفتگو می‌کنیم؛ برگزاری این جلسات بسیار مفید است.

وی افزود: به واسطه چنین گفتگوهایی دیدگاه‌ها به هم نزدیک می‌شود و قرائت‌ها و روایت‌های مختلفی که درباره یک پدیده واحد وجود دارد و برای تصمیم‌گیری درست باید همه آنها شنیده شود، به اشتراک گذاشته می‌شود.

بیشتر بخوانید

امیرعبداللهیان: توسل به عملیات نظامی زمینی کمکی به حل مشکلات نمی‌کند

ضرغامی بیان کرد: به نظر می‌رسد همه باید با هم گفتگو کنیم چراکه این گفتگو بهترین راه برای حل مشکلات کشور است. من شنیده‌ام که رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضائیه چنین جلساتی را دارند و با جریان‌های سیاسی مختلف گفتگو می‌کنند. قطعاً این روند به نزدیک کردن افکار کمک می‌کند.

وزیر میراث فرهنگی عنوان کرد: یکی از جلسات اخیر همزمان با اغتشاشات اخیر بود. به نظر می‌رسد بسیاری از راهبردهایی که در حوزه سخت اتخاذ می‌شود می‌تواند با راهبردها و اقدامات نرم تعدیل شود. از آنجا که در حوزه نرم کمتر کار کرده‌ایم سختی اقدامات به دوش دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی می‌افتد. متأسفانه در حوزه نرم کم‌کاری داشته‌ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1161931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =