ضرورت استفاده از امکانات و ظرفیت‌های دانشگاه‌ها برای برگزاری کنکور

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر استفاده از همه ظرفیت‌های دانشگاه‌ها برای برگزاری شایسته آزمون سراسری تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست نمایندگان تام‌الاختیار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در برگزاری آزمون‌های سراسری استان‌ها بر استفاده از همه ظرفیت‌های دانشگاه‌ها برای برگزاری شایسته آزمون سراسری تأکید کرد.

زلفی گل که به صورت ویدئو کنفرانس در این نشست شرکت داشت، گفت: صیانت ازحقوق داوطلبان و فرزندان ایران اسلامی وظیفه مسئولان آموزشی است و باید به نحو شایسته‌ای از منافع این عزیزان مراقبت شود تا زمینه و بستر رشدشان فراهم شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تأکید کرد: باید به نحو شایسته، بهترین و شایسته‌ترین داوطلبان به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی راه یابند و لازم است در برگزاری آزمون سراسری از همه ظرفیت‌های دانشگاه‌ها استفاده شود. تمام امکانات متعلق به مردم است و برگزاری آزمون سراسری نیز امری ملی است و باید از هر امکانی استفاده کرد.

وی ضمن ابراز امیدواری درباره رعایت قانون و دستورالعمل‌ها و همت مسئولان ذیربط آزمون سراسری و برگزاری آزمون در سلامت کامل، ادامه داد: هیچ امکانی از تخلف نباید وجود داشته باشد و نظارت کامل بر مخازن دفترچه سوالات و پاسخنامه ها در حوزه های برگزاری آزمون و  همه فرایندها اعمال شود به گونه‌ای که سرمایه اجتماعی و اعتبار سازمان سنجش حفظ و ارتقا یابد و امیدواریم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ با بهترین کیفیت برگزار شده و رضایت داوطلبان عزیز را فراهم آورد.

گفتنی است، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این نشست از مسئولان و کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور و مسئولان دانشگاه‌ها و نمایندگان تام‌الاختیار وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در برگزاری آزمون‌ها تقدیر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1162108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =