سیبل حملات فضای مجازی در ۲ ماه اخیر بودم/ نباید در دفاع از وطن لحظه‌ای تعلل کرد

بازیگر سینما و تلویزیون با بیان این که سیبل حملات فضای مجازی در دو ماه اخیر بودم گفت: نباید حتی به قدر پلک زدن هم در دفاع از وطن تعلل کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مهران رجبی عصر امروز جمعه 11 آذر در همایش «تا پای جان برای ایران» و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت در گرگان اظهار کرد: در شرایط فعلی نه تنها مسئولان که آحاد مردم جامعه باید در راستای جهاد تبیین گام بردارند و برای آن احساس وظیفه کنند.

وی ادامه داد: این حرف‌ها را کسی بیان می‌کند که در دو ماه اخیر سیبل هدف فضای مجازی کشور بوده است، ما اجازه ناامید شدن نداریم و  جنس ما نباید از جنس ناامیدی باشد، یأس و ناامیدی برای کافر است و ما مرمنان چیزی را از دست نمی‌دهیم که بخواهیم ناامید شویم.

وی با تأکید بر اینکه باید در مسیر اسلام و انقلاب ثابت قدم باشیم، تصریح کرد: نهایت عمر همه ما مرگ است پس چه خوب که عاقبت آن با شهادت باشد، شهادت برای مسلمانان یک افتخار است.

وی متذکر شد: امروز من که ۶۲ سال سن دارم مگر چند سال دیگر می‌توانم عمر کنم؟ باید برای ما افتخار باشد که در مسیر اسلام و دفاع از وطن گام برداریم و نباید در دفاع از دین و وطن به اندازه حتی پلک زدن دریغ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شهید عجمیان متعلق به کرج است اما امروز این همایش در گرامیداشت یاد این شهید عزیز و دیگر شهدای امنیت در گلستان برگزار شده و این مهم نشان می‌دهد همه جای ایران سرای من است؛ ایران وطن ما است و خارج از محدوده سرزمینی غربتی محسوب می‌شویم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1162123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =