قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ارزان جنوب تهران

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ارزان جنوب تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به دلیل اینکه قیمت مسکن اخیرا جهش زیادی را تجربه کرده است، متقاضیان مسکن به دنبال خانه‌هایی با قیمت‌های مناسب‌تر میگردند. در ادامه به بررسی قیمت واحد ها در محله‌های مختلف جنوب تهران خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری غرب تهران

اگر قصد سرمایه‌گذاری در مناطق جنوبی تهران را دارید میتوانید واحدی ۲۱ ساله در محله جوادیه با متراژ ۵۴ متر و ۱ اتاق خواب را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین واحد ۵۰ متری دیگری در همین محله با توجه به اینکه ۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد، ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان دارد.

اما اگر شما خواهان واحدی ارزان قیمت‌تر در جنوب تهران هستید، میتوانید آپارتمانی ۱۹ ساله با متراژ ۴۴ متر و ۱ اتاق خواب را در محله شوش با قیمت ۹۹۵ میلیون تومان خریداری کنید.

در روز های گذشته آپارتمانی ۱۴ ساله در محله نازی‌آباد با متراژ ۵۲ متر و ۱ اتاق خواب، معادل ۱ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان به فروش رفته است.

همینطور واحد ۳۰ ساله دیگری در همین محله با متراژ ۶۴ متر و ۲ اتاق خواب با قیمتی بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی در محله منیریه با متراژ ۵۳ متر و سنی حدود ۳۰ سال درحالی که این واحد تک خوابه باشد به بودجه‌ای معادل۱ میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمان دیگری در محله مولوی با متراژ ۵۱ متر و سنی حدود ۷ سال درحالی که این واحد تک خوابه است، در روز های گذشته با قیمتی بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

همچنین واحد دیگری در همین محله با متراژ ۴۸ متر و سنی معادل ۷ سال با ۱ اتاق خواب معادل ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

کد خبر: 1162214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =