مدل حکومت داری اسلامی برخاسته از بطن جامعه و خواست مردم است

نشست مشترک بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با حضور سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولی عصر (عج) استان خوزستان در سالن شهدای مدافع حرم این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر استان خوزستان ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر از هیئت رئیسه دانشگاه آزاد این استان رابطه دانشگاه و جامعه را رابطه ای به هم پیوسته و متقابل خواند و گفت: وظیفه بسیج در دانشگاه تبیین و روشن سازی مسائل مربوط به دانشجویان است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود مدل حکومت داری اسلامی را بر خواسته از بطن جامعه و خواست مردم دانست که این مدل همواره با مخالفت قدرت های بزرگ روبرو بوده است.

علی افروس رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان هم در این مراسم با تاکید بر نقش مهم و راهبردی بسیج گفت: امروز جامعه ما به تفکر بسیجی بیشتراز هر وقت دیگری نیازمند است چرا که بسیج قادر است نیروی محرکه جامعه در تمام ابعاد باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند نقش پررنگی در احیای جایگاه بسیج در جامعه ایفا کند. در پایان این مراسم بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز به ارائه نقطه نظرات، راهکارها و پیشنهاد های خود پرداختند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1162257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =