انتقاد ترابیان از تصمیم وحشتناک AFC با ریاست مهدی تاج

رئیس پیشین کمیته فوتسال از تصمیم کمیته تحت مدیریت رئیس فعلی فدراسیون فوتبال شدیداً انتقاد کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، عباس ترابیان درباره تصمیمات اخیر کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: مسائلی اتفاق افتاده است که اگر می‌خواستم زودتر به آن بپردازم، به بر هم زدن تمرکز تیم ملی فوتبال برای جام جهانی 2022 متهم می‌شدم. سکوت تلخی کردم و می‌خواستم پس از مشخص شدن تکلیف تیم ملی، به این بچه سرراهی به نام فوتسال برسم. فدراسیون توجه خاصی به این بچه نکرده، اما از قهرمانی‌های آن سود برده است.

بیشتر بخوانید:

تاج: کی‌روش به نتیجه دیدار با انگلیس امیدوار است

تصمیم بسیار وحشتناکی در کمیته فوتسال AFC گرفتند

وی با اشاره به انتقال فوتبال ایران به فدراسیون فوتبال آسیای مرکزی (کافا) تصریح کرد: پس از اینکه در منطقه‌بندی کشورهای AFC در منطقه مرکزی جای گرفتیم، قرار شد که دبیرخانه فدراسیون فوتبال آسیای مرکزی در ترکمنستان باشد و ریاست آن به ایران داده شود. از زمان حضور تاج در سمت رئیس کمیته فوتسال AFC، چه چیزی نصیب ما شده است؟ آخرین نشست این کمیته روز 25 مهر و پس از پایان جام ملت‌های آسیا برگزار شد که تصمیم بسیار وحشتناکی در این جلسه گرفتند.

دوستان خواب بودند و نفهمیدند چه چیزی به آنها تحمیل شده است

رئیس پیشین کمیته فوتسال با انتقاد از مهدی تاج بیان کرد: فکر می‌کنم دوستان در این جلسه خواب بودند و خبر نداشتند که بخش اداری کنفدراسیون فوتبال آسیا، چه چیزی به آنها تحمیل کرده است. در اطلاعیه AFC آمده که جام باشگاه‌های آسیا تعطیل می‌شود و تیم‌ها در هر منطقه (زون‌های مرکزی، جنوبی، غربی، شرقی و آسه‌آن) با هم رقابت می‌کنند. AFC به برگزاری مسابقات کمک می‌کند و از مواهب آن بهره‌مند می‌شود! گویا این افراد بلد نیستند خودشان مسابقات را برگزار کنند!

مترجم تاج ایرانی نیست!

ترابیان با بیان اینکه رئیس فدراسیون فوتبال رئیس جلسه بود، خاطرنشان کرد: آیا شما صورتجلسه را نمی‌خوانید؟ حتی مترجم تاج هم ایرانی نیست و یک فارسی‌زبان از کشور دیگر برای او ترجمه می‌کند! کمیته فوتسال، عدم تمرکز در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را تأیید کرد و بازی‌ها از سال 2023 تبدیل به رقابت‌های منطقه‌ای می‌شود. پس شما از چه چیزی دفاع می‌کنید؟ چه پاسخی به خانواده فوتسال دارید؟

چشم مدیران باشگاه‌های فوتسال به جام باشگاه‌های آسیاست که همان را از آنها گرفتید

وی با بیان اینکه تاج باید درباره چند موضوع توضیح بدهد، به تسنیم گفت: باشگاه‌ها بستر پرورش بازیکنان ملی هستند و اگر می‌خواهید تیم ملی خوبی داشته باشید، باید به باشگاه‌ها شخصیت بدهید. آنها از جیب خودشان سرمایه‌گذاری کرده و درآمدی ندارند. فوتسال تاکنون خصوصی‌سازی را به منصه ظهور رسانده و باشگاه‌های خصوصی عمده تیم‌های لیگ برتر فوتسال را تشکیل می‌دهند. چشم مدیران باشگاه‌های فوتسال به جام باشگاه‌های آسیاست که همان را از آنها گرفتید.

تاج چه خدمتی به فوتسال ایران کرده است؟

رئیس پیشین کمیته فوتسال با انتقاد از اقدامات تاج در بازگشت به سمت ریاست فدراسیون فوتبال عنوان کرد: چرا ساختمان فوتسال را برای فروش گذاشتید؟ مگر فوتسالی‌ها «توسری‌خور» هستند؟ شما به‌عنوان رئیس کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا، به فوتسال ایران که سردمدار آسیاست، چه خدمتی کردید؟

ترابیان با بیان اینکه جوانان تحصیل‌کرده ایرانی زیادی داریم که به زبان انگلیسی تسلط دارند، اظهار داشت: بزرگترین لطف تاج به فوتسال این است که دوباره رئیس کمیته فوتسال AFC نشود و این سمت را به کسی بدهد که از حق فوتسال ایران دفاع کند. اگر هم می‌خواهید خودتان در این جایگاه حضور داشته باشید و از مواهب آن استفاده کنید، بحثی دیگر است و به آن نمی‌پردازیم.

از سفرهای فوتسال استفاده می‌کنند و این حوزه را دستگرمی می‌دانند

وی با اشاره به شرایط مدیریتی فعلی فوتسال ایران تصریح کرد: چون کسی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است و می‌خواهید در جاهای دیگر از او استفاده کنید، باید فوتسال را قربانی کنید؟ این فرد در فوتسال نبوده و برای این رشته چه کرده است؟ AFC برای حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها بر الزامات خود تأکید بسیاری دارد، اما کسی هست که در فوتسال دانش این کار را داشته باشد؟ به‌صورت دستگرمی به فوتسال رسیدگی و از سفرهای آن هم استفاده می‌کنید!

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1162259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =