همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان

تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد رشت و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در راستای حمایت از فعالیت‌های فناورانه دانشجویان زیرپوشش بنیاد شهید به امضا رسید.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از رشت، با حضور محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و واحد رشت، محمدرضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و هیات همراه، تفاهم نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت جهت حمایت از فعالیت‌های فناورانه دانشجویان تحت پوشش بنیاد منعقد شد.

در این مراسم که در دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، تفاهم‌­نامه­‌ای با هدف همکاری در شناسایی، ارزیابی، پذیرش و حمایت از ایده‌­ها، محصولات نوآورانه و فناورانه پژوهشگران، دانشجویان، فناوران، مخترعین و صاحبان کسب و کارهای نوآور، مشارکت و همفکری در شکل­گیری و حیات شرکت­های دانش‌­بنیان، خلاق و استارتاپ­‌ها، ایجاد بستر مناسب برای کارآفرینی، اشتغال و تجاری‌­سازی محصولات شرکت‌­های دانش‌­بنیان و خلاق در حوزه‌­های فعالیت و ماموریت بنیاد و صدور خدمات مربوطه به امضای طرفین رسید.

محمدرضا داوطلب در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در حال حاضر، بسیاری از خانواده­‌های معزز شهدا و ایثارگران حامی دولت و از بازوان حمایتی برای نظام جمهوری اسلامی محسوب می­شوند.

وی با اشاره به امضای تفاهم­نامه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت یادآور شد: امضای تفاهم­نامه‌­های همکاری با دانشگاه‌­ها به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی رشت، می­تواند زمینه­‌ساز تبدیل خلاقیت­‌ها و نوآوری­های خانواده بزرگ و معزز شاهد و ایثارگر به ایجاد محصولات ارزشمند در جامعه و راه­اندازی کسب وکارهای مولد شود.

لازم به ذکر است در حال حاضر بیش از 1500 استاد، کارمند و دانشجو عضو ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان می­باشند که این عزیزان می­توانند از خدمات این تفاهم­نامه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/*

کد خبر: 1162353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =