کی‌یف: روسیه از ۱۷ نوامبر استفاده از پهپادهای ایرانی را متوقف کرده است

مقام‌های اوکراین با تکرار برخی فضاسازی‌ها در خصوص استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی در جنگ علیه کی‌یف، اعلام کردند که استفاده از این پهپادها به دلیل سرمای هوا در حال حاضر متوقف شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، مقام‌های اوکراین با تکرار برخی فضاسازی‌ها در خصوص استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی در جنگ علیه کی‌یف، اعلام کردند که استفاده از این پهپادها به دلیل سرمای هوا در حال حاضر متوقف شده است. 

به گزارش العربیه، مقام‌های اوکراینی اعلام کرده‌اند که از آنجایی که هواپیماهای بدون‌سرنشین ساخت ایران که روسیه از آنها برای حمله به کشورشان استفاده می‌کند، توانایی تحمل سرمای زمستان منطقه را ندارند، روسیه فعلا کاربرد آنها را متوقف کرده‌ است.

بیشتر بخوانید

آخرین تحولات اوکراین| زلنسکی از امضای بیانیه‌ای با مونته نگرو درباره حمایت از پیوستن به ناتو خبر داد

«بیزنس اینسایدر» به نقل از «یوگنی سیلکین» سخنگوی ستاد مشترک نیروهای مسلح اوکراین اعلام کرد که روسیه استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین ایرانی که از «پلاستیک و سایر مواد نامقاوم در برابر یخبندان» ساخته شده را متوقف کرده است.

به گفته این مقام اوکراینی، روسیه پهپادهای ایرانی را از ۱۷ نوامبر، که اولین روزی بود که در اوکراین برف آمد، مورد استفاده قرار نداده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1162659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =