آخرین آمار کرونا در جهان / مجموع جانباختگان از شش میلیون نفر گذشت

بنابر جدیدترین آمار رسمی همه‌گیری کرونا، مجموع مبتلایان به بیماری کرونا در جهان تاکنون به ۶۵۰ میلیون و ۹۵۲ هزار و ۶۶۱ نفر رسیده و مرگ شش میلیون و ۶۴۹ هزار و ۹۲۰ بیمار کرونا نیز تایید شده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، همچنین براساس جدول جهانی "ورلداُمتر"، آمریکا با بیش از ۱۰۰.۹ میلیون مبتلا و عبور از ۱.۱ میلیون قربانی همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با این بیماری قرار دارد.

بیشتر بخوانید

آخرین آمار کرونا در ایران / ۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته جان باختند

در اروپا نیز هم اکنون فرانسه با ثبت بیش از ۳۸.۱ میلیون مبتلا تا این لحظه رکورددار ابتلا در بین کشورهای قاره سبز است و روسیه با گذشتن از آمار ۳۹۲ هزار قربانی، هم اکنون بالاترین رقم مرگ و میر کرونایی را در میان کشورهای اروپایی دارد.

بنابر جدول به‌روز شده در پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (چهارشنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

# نام کشور مجموع مبتلایان مجموع قربانیان
۱ ایالات متحده ۱۰۰,۹۶۲,۶۶۰ ۱,۱۰۷,۷۹۴
۲ هند ۴۴,۶۷۴,۸۷۴ ۵۳۰,۶۳۸
۳ فرانسه ۳۸,۱۸۴,۰۸۱ ۱۵۹,۳۶۲
۴ آلمان ۳۶,۶۴۹,۹۷۹ ۱۵۸,۵۵۹
۵ برزیل ۳۵,۴۸۲,۲۵۲ ۶۹۰,۴۶۵
۶ کره جنوبی ۲۷,۴۸۳,۵۶۸ ۳۰,۸۴۷
۷ ژاپن ۲۵,۴۰۵,۳۵۰ ۵۰,۶۰۸
۸ ایتالیا ۲۴,۴۸۸,۰۸۰ ۱۸۱,۷۳۳
۹ انگلیس ۲۴,۰۲۴,۷۴۶ ۱۹۷,۲۵۳
۱۰ روسیه ۲۱,۶۲۸,۸۲۹

۳۹۲,۳۴۲

همچنین ایران با مجموع هفت میلیون و ۵۵۹ هزار و ۹۵۸ مورد ابتلا و ۱۴۴ هزار و ۶۴۸ مورد فوت ناشی از بیماری کرونا در حال حاضر در رتبه هجدهم در جدول جهانی کرونا قرار دارد.

روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کرونا که تاکنون در ۲۲۸ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

انتهای پیام

کد خبر: 1162729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =