پاداش پایان خدمت بیش از ۷۲هزار بازنشسته فرهنگی بزودی پرداخت خواهد شد

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مجلس یازدهم با وزارت آموزش و پرورش، پاداش سنوات خدمتی بیش از ۷۲هزار بازنشسته فرهنگی بزودی پرداخت خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی بابایی کارنامی امروز در مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان بویژه شهدای دانشجو و تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو و با اشاره به پیگیری‌های مجلس یازدهم برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان ، اظهار کرد: مجلس یازدهم و نمایندگان در راستای وظایف ذاتی خود نسبت به تمامی مسائل ، معضلات و مشکلات ملت بزرگ ایران اسلامی خود را مسوول می‌دانند و یکی از مهم‌ترین وظایف نمایندگی پیگیری مطالبات همه اقشار جامعه است.

بیشتر بخوانید

جزئیات دیدار زاکانی و وزیر آموزش و پرورش / تولید مسکن برای فرهنگیان در دستور کار

وی به جلسات متعدد نمایندگان مجلس و کمیسیونهای مختلف و مرتبط با وزیر محترم و معاونین وزارت آموزش و پرورش در راستای حل مشکلات جامعه فرهیخته فرهنگی اشاره کرد و افزود: با پیگیری مجلس یازدهم و نمایندگان کمیسیون‌های تخصصی ، پاداش پایان خدمت و سنوات بیش از ۷۲هزار فرهنگی بازنشسته به‌زودی پرداخت می‌شود .

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت حوزه آموزش و پرورش و توجه به این قشر فرهیخته ، تصریح کرد: نقش جامعه فرهنگی و مجموعه وزارتخانه آموزش و پرورش در توسعه فرهنگ در اجتماع بسیار حائز اهمیت است .

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی پیشرفت جامعه و تعالی اجتماع را در گرو توجه به حوزه تعلیم و تربیت دانست و خاطرنشان کرد: یکی از موفق‌ترین سندهای حوزه تعلیم و تربیت به تعبیر رهبری معظم انقلاب (حفظه الله) سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که معظم له بارها به اهمیت و توجه به آن تاکید داشتند و باید در این بخش، تحول را در حوزه تعلیم و تربیت محور فعالیت‌ها قرار داد.

منبع: فارس

پایان پیام/

کد خبر: 1162743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =