همکاری باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی با مدارس سما

نشست هماهنگی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با مدیران امور پژوهش و نوآوری سازمان سما برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست هماهنگی در خصوص برنامه‌ریزی و برگزاری مسابقات، رویدادها و سایر برنامه‌ها و فعالیت‌های دانش‌آموزی و دانشجویی با حضور حامد حسن پور، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و  لطف‌اله عباسی، مشاور و رئیس امور پژوهش و نوآوری های آموزشی و پرورشی سازمان سما و مدیران باشگاه و سما برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حامد حسن پور ضمن خیر مقدم به حاضرین، به تبیین برنامه های باشگاه در حوزه‌های دانش آموزی و دانشجویی پرداخت و مواردی را در خصوص اقدام باشگاه برای برگزاری پنجمین دوره جشنواره فرهیختگان جوان، برنامه‌ریزی رویدادهای فراگیر دانشجویی و دانش‌آموزی در سطح کشور، موضوع انجمن‌های مهارتی، موضوع سامانه باشگاه پایش و پروژه‌های دانش‌آموزی، موضوع دستیار تخصصی، توان‌افزایی اعضای باشگاه و وضعیت باشگاه در مدارس سما بیان کرد.

در ادامه لطف اله عباسی اقدامات مختلف صورت گرفته در حوزه پژوهشی مدارس سما، ارزیابی های انجام شده و برنامه‌های در حال اجرا برای دانش‌آموزان را برشمرد و مدیران حاضر در جلسه پیرامون مباحث مطرح شده به بحث و تبادل نظر پرداخته و پیشنهادات عملیاتی خود را مطرح کردند.

شایان ذکر است جلسات هماهنگی در خصوص موضوعات مشترک حوزه‌های دانش آموزی و دانشجویی بین باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و سازمان سما به طور منظم برگزار می شود.

انتهای پیام .

کد خبر: 1162751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =