وضعیت بحرانی کشور، حاصل عملکرد مسئولان دولت قبلی است

مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در انقلاب گفت: به دلیل خوب عمل نکردن دولت های پیشین و تحریم کشور ایران، چالش های پیش روی دولت رو به فزونی گذارده و این حاصل و دستاورد دولت های گذشته است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد حسن قدیری ابیانه که به مناسبت ۱۶ آذر، روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس سخن می گفت: با اشاره به نقش دانشجو در توسعه و پیشرفت کشور گفت: حضور نیروهای خلاق، پژوهشگر و نوآور توانسته در حوزه های فناوری های هسته ای کشور را به رشد قابل قبولی برساند.

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا به سرمایه کشور در حوزه منابع طبیعی نفت؛ گاز و معادن، ایران را کشوری سرمایه دار معرفی کرد که به دلیل ضعف مدیریت در گذشته نتوانسته در اطلاع رسانی و تبیین عملکرد خود پاسخگو باشد.

عضو شورای بین‌الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی تاکید کرد: دانشجویان باید با خلاقیت و کارآفرینی درصحنه های مختلف بین المللی بدرخشند و وضعیت موجود را خوب بشناسند و در جهت رفع کاستی ها راهکار علمی ونوین ارائه کنند وتحت تاثیرجوسازی رسانه ایی غربی ها قرارنگیرند چراکه خودکشورهای اروپایی و غربی درگیر بحران و مسائل اقتصادی هستند.

وضعیت بحرانی کشور، حاصل عملکرد مسئولان دولت قبلی است

وی درادامه افزود: آلمان که یکی ازکشورهای مطرح اروپایی است به اعلام خودشان ۶۰ درصد از کارخانه جات درشرف ورشکستگی هستند و حتی دربسیاری ازموارد جهت صرفه جویی توصیه به استفاده ازآب سرد برای استحمام می شود، کسانی که تحت تاثیر جوسازی های رسانه های معاند قرارمی گیرند وفریب می خورند کافیست یک ماه آن شرایط  زندگی درغرب را امتحان کنند و قدرداشته ها وامکانات خود را بیشتربدانند.

قدیری ابیانه بعنوان تحلیل گر مسائل سیاسی و شخصی که در نوفل لوشاتو درجوار امام  راحل (ره) بوده درپایان به بیانات حضرت علی (ع) اشاره نمودوگفت : امیرالمومنین بهترین تفریح راکارمی دانستند وباکار و فعالیت است که تجربه ودانش آموزی محقق می گردد و هرروزی که آموختن وروشنگری درآن صورت پذیرد جشن است و ما نبایدبهترین کارراتفریح بدانیم  و جوانان دانشجو  درجامعه اسلامی می بایستی با انگیزه وایده های نوین مشغول به کارو  فعالیت های علمی شوند تا شاهدتوسعه کشوردر تمام زمینه ها باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس نیز در این مراسم  با گرامی داشت و تبریک این روز تاریخی، فرا رسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو را روز حق طلبی، عدالت خواهی و مبارزه با استکبار جهانی خواند و گفت: «مصطفی بزرگ‌نیا»، «شریعت رضوی» و «ناصر قندچی» در ۱۶ آذر ۱۳۳۲ با شهادت خود، پایه گذار مبارزات بزرگ دانشجویی و اعتراض و قیام علیه ظلم و بی عدالتی علیه رژیم شاهنشاهی بودند و اکنون نیز باید ادامه دهنده این راه به حق و مردمی باشند.

محمد حسین رنجبر، بروز ناعدالتی ها، ظلم ها و ستم های رژیم منحوس پهلوی را از عوامل مهم شعله ور شدن مبارزه علیه آن رژیم دانست و یادآور شد: دانشجویان حق طلب و آگاه با بصیرت کامل، استارت مبارزه با رژیم پهلوی را به صدا درآوردند و با حکومت فاسد تا سرنگونی آن، منبارزه و تلاش کردند.

وضعیت بحرانی کشور، حاصل عملکرد مسئولان دولت قبلی است

وی یادآور شد: از همان ابتدای شروع حرکتهای دانشجویی،  نقد و آرمانگرایی جزء جداناپذیر روح جنبش دانشجویی بوده است تا اینکه در سالروز ورود نیکسون به ایران به اوج خود رسید و جرقه مبارزه با استکبار توسط دانشجویان به شعله های بزرگی مبدل شد که آتش سوزان آن تمام عوامل حکومتی و استکبار را در هم سوزاند و انقلاب مردمی را به پیروزی رساند.

رنجبر اضافه کرد: امروز باید دانشجو بیش از پیش آگاه و با بصیرت باشد و با دسیسه های رنگارنگ دشمنان به دام استکبار و عوامل آن نیافتد و در این مسیر آرمانی با الهام از ارزش های انقلاب اسلامی در مسیر آرمان های واقعی انقلاب، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری حرکت کند تا آسیبی به جامعه نرسد و بتوان در این مسیر پر تلاطم به سر منزل مقصود رسید.

شهردار بندرعباس نیز، باحضور در مراسم گرامیداشت ۱۶ آذرماه وروزدانشجو باتبریک این روزبزرگ به جامعه دانشگاهی عنوان کرد: مفتخرم که دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هستم و در این دانشگاه فعالیت دانشجویی، فرهنگی وعلمی داشته ام و اکنون خادم مردم بندرعباس هستم و توصیه ایی که به دانشجویان و جوانان دارم این است که همواره بااعتماد به نفس باشند و در حوزه رفتار سازمانی و اجتماعی تحقیق و فعالیت کنند.

وضعیت بحرانی کشور، حاصل عملکرد مسئولان دولت قبلی است

مهدی نوبانی خبرداد: دانشجویان باید درزمینه مطالبات شهروندی و فرهنگی پیشتاز باشند و به کمک دستگاه های اجرایی بیایند و درشهرداری ما نیز از ایده های نوین مرتبط با وظایف و فعالیت های شهرداری در توسعه شهرسازی وخدمات بهینه به شهروندان  حمایت می کنیم و از دانشجویان مستعد دعوت می کنم تا با راهکارها و پیشنهادات خود به مجموعه شهرداری یاری رسانده و از مزایای تشویق و دریافت حق الزحمه بهره مند شوند.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه، روز دانشجو را گرامی داشت و به سند تاریخی این روز بزرگ پرداخت و گفت: ۱۶ آذر برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است که امروز به عنوان یک روز افتخار آفرین و تاریخی با نام مبارک دانشجو، مزین شده است.

وضعیت بحرانی کشور، حاصل عملکرد مسئولان دولت قبلی است

حجت الاسلام اسماعیل پاک نژاد، خون شهدای دانشجو را به مثابه بذرهایی دانست که ساقه های نو رسته انقلاب با آنها جوانه زد و امروز با پشتیبانی مردم و رهبری مقام معظم امام خامنه (مدظلله العالی) به درخت تنومندی مبدل شده که دیگر دشمن را یارای دسیسه و تفرقه و حمله برای خشکاندن این شجره طیبه نیست.

وضعیت بحرانی کشور، حاصل عملکرد مسئولان دولت قبلی است

قبل از آغاز مراسم مسئولان با حضور در شهدای گمنام دانشگاه، با ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان های امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید میثاق نموده  و پس از اتمام مراسم نیز با اهدا گل به دانشجویان حاضر توسط رئیس دانشگاه آزاد، معاون و مدیر دانشجویی و فرهنگی و شهردار بندرعباس این مراسم به پایان رسید.

وضعیت بحرانی کشور، حاصل عملکرد مسئولان دولت قبلی است

کد خبر: 1162771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =