برآورد ایجاد یک میلیون و ۱۱۲ هزار فرصت شغلی در سال جاری

رئیس دبیرخانه شورای عالی اشتغال برآورد اشتغال در سال جاری را یک میلیون و ۱۱۲ هزار فرصت شغلی اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، قاسم رستم‌پور با اشاره به اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی در نهادهای حمایتی، اظهار کرد: برای ۲ نهاد بهزیستی و کمیته امداد ویژه مددجویان اعتبارات تبصره ۱۶ قانون بودجه مصوب و ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید:

تعهد ۶۶ درصدی ایجاد اشتغال در دولت

وی از ابلاغ ۳۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ برای ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی و کمیته امداد خبر داد و گفت: در این راستا ۲۵ هزار میلیارد تومان به کمیته امداد و ۱۰ هزار میلیارد تومان به بهزیستی ابلاغ شده است.

رئیس دبیرخانه شورای عالی اشتغال با اشاره به اختصاص ۵ هزار میلیارد تومان برای حوزه و شرکت‌های دانش‌بنیان خاطرنشان کرد: علاوه بر این ۶۲ هزار میلیارد تومان در اختیار استانداران سراسر کشور قرار گرفته است.

رستم‌پور یکی از محورهای اشتغال‌زایی را پرداخت تسهیلات از تبصره ۱۸ قانون بودجه دانست و بیان کرد: از این محل ۱۵۴ هزار میلیارد تومان برآورد شده و منابع بانکی هم به این اعتبارات افزوده می‌شود.

وی برآورد اشتغال در سال جاری را یک میلیون و ۱۱۲ هزار فرصت شغلی اعلام کرد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد، اشتغال‌زایی در ۸ ماه امسال بر اساس سهمیه تعیین شده محقق شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال میزان اشتغال طراحی شده، محقق شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1162925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =