واکنش بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف به آتش‌سوزی دفتر این تشکل

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با صدور بیانیه‌ای به آتش سوزی دفتر این تشکل واکنش نشان داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با صدور بیانیه‌ای به آتش سوزی دفتر این تشکل در شب گذشته (18 آذرماه) واکنش نشان داد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: دیدیم که پیروان هلاکوخان مغول مجدداً  کتابخانه‌ای را آتش زده و در محیط دانشگاه به منشور اجتماعی مکتوب شورای مشورتی دانشگاه شریف عمل نکرده و دفتر بسیج دانشجویی را سوزانده است.

در این بیانیه تصریح شده است: ظهور و بروز این جریان که روزبه‌روز بیشتر عمق استدلال و نهایت نخبگی خود را به نمایش می‌گذارد به خوبی نشان می‌دهد که «در شریف، مریم رجوی‌ها هنوز زنده‌اند» و در صورتی که دست خود را باز ببینند به خیال پاره‌کردن تورِ اختناق از انجام عملیات مهندسی بر پیکر مردم عادی نیز ابائی ندارند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: دفتر بسیج را سوزانده‌اند غافل از اینکه «بسیجی خانه به دوش است» و برای اعتلای ایران و رفع محرومیت و استضعاف، روستا به روستا و شهر به شهر می‌شود و آرام و قرار ندارد. مزدوران ارباب‌های اسرائیلی، آمریکایی و سعودی بدانند که هرچه کنند ما به کیش آن‌ها در نخواهیم آمد و زیر یوغ استکبار جهانی که گستره‌ی جنایتش در طول تاریخ بر کسی پوشیده نیست نخواهیم رفت. ۱۷ هزار شهید ترور به ما آموخته که «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1163080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =