توجه به کارکردهای فرهنگی از اولویت‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در کنار کارکردهای آموزشی، پژوهشی و فناوری، کارکرد فرهنگی را از اولویت های اصلی خود قرار داده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست هماهنگی دستگاه های اجرایی برگزار کننده افتتاحیه دومین جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

 محسن مرادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در این نشست با بیان اینکه توجه به کارکردهای فرهنگی از اولویت‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در کنار کارکردهای آموزشی، پژوهشی و فناوری، کارکرد فرهنگی را از اولویت های اصلی خود قرار داده است.

وی اظهار کرد: اگر در اجرای برنامه های فرهنگی غفلت کنیم، قطعاً فضا را برای ورود بدخواهان و دشمنان آماده می کنیم. امیدوارم دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی به بهترین شکل مراسم افتتاحیه دومین جشنواره امامت و مهدویت را برگزار کند. 

جشنواره امامت و مهدویت، جشنواره ای با ۳۸ شاخه به وسعت ایران اسلامی

سیدجواد جعفری، مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای این نشست گفت: در موضوع امامت و مهدویت خصوصیت‌های زیادی وجود دارد که یکی از آنها مسأله امید است. همه تلاش‌های دولت‌های مستکبر این است که ملت‌های ضعیف را به نقطه ای برسانند که نا امید شوند و حال آنکه در موضوع مهدویت نقطه پایانی وجود ندارد. 

وی با بیان اینکه امسال نیز مانند سال گذشته افتتاحیه جشنواره امامت و مهدویت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و در مشهدالرضا برگزار خواهد شد، افزود: جشنواره امامت و مهدویت یک جشنواره با ۳۸ شاخه به وسعت ایران اسلامی است که ۳۱ شاخه در ۳۱ مرکز استانی دانشگاه آزاد اسلامی و ۷ شاخه در شهر تهران برگزار می‌شود. 

جعفری اظهار کرد:  مخاطب این جشنواره کارکنان،‌ دانشجویان، استادان و بخش آزاد مربوط به کلیه علاقمندان است. بنابراین موضوعات این جشنواره فرهنگی، هنری، مطبوعاتی و فضای مجازی است و هر استان متناسب با شرایط بومی منطقه خودش یک موضوع را انتخاب و میزبانی می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1164440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =