وعده جدید آموزش‌ و پرورش درباره رتبه‌بندی معلمان

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: سؤال ما از وزارت آموزش و پرورش این است که چرا گروه‌های ارزیاب تا کنون درباره تعیین رتبه نهایی معلمان تشکیل نشده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد وحیدی درباره رتبه‌بندی معلمان گفت: وزارت آموزش و پرورش مدعی است که احکام رتبه‌بندی معلمان را براساس رتبه یک صادر کرده است و برای صدور رتبه‌های بعد نیاز است تا گروه‌های ارزیاب باید نظر نهایی خود را بدهند که هنوز انجام نشده است.

وی افزود: سوال ما از وزارت آموزش و پرورش این است که چرا گروه‌های ارزیاب تا کنون درباره صدور رتبه نهایی معلمان تشکیل نشده‌اند.

بیشتر بخوانید:

چرا احکام قطعی رتبه‌بندی معلمان صادر نشده است؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره رتبه‌بندی معلمان مهرآفرین عنوان کرد: وزارت آموزش و پرورش می‌گوید، دستگاه‌های نظارتی ایراد گرفته‌اند و بر این اساس شروع رتبه‌بندی این معلمان را از اول مهر 1401 در نظر می‌گیرد.

وحیدی متذکر شد: وزارت آموزش و پرورش باید در اینباره از قانونگذار استعلام کند و نظر معاونت تقنین قوانین مجلس را بپرسد، اگر هم قانون ابهام داشته باشد در صحن علنی مجلس استفساریه می‌شود.

در حالی که پیش از این مسئولان وزارت آموزش و پرورش تاریخ‌های مختلفی را برای صدور احکام رتبه‌بندی معلمان اعلام کرده‌اند اما محقق نشده است، صادق ستاری‌فرد؛ سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در وعده‌ای جدید امروز اعلام کرده است که از این ماه فرآیند تعیین رتبه قطعی و نهایی معلمان انجام خواهد شد و تاکنون 50 هزار نفر از همکاران توسط هیئت‌های ممیزه مناطق تعیین رتبه‌ شده‌اند.

همچنین امروز سوال ملی محمد وحیدی؛ نماینده بجنورد و تعداد دیگری از نمایندگان از وزیر آموزش و پرورش در خصوص بی‌توجهی به اجرای کامل قانون رتبه‌بندی معلمان در مجلس اعلام وصول شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1165009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =