تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد شهرکرد برای تأمین نیازهای آموزشی

به منظور ایجاد زمینه همکاری‌ بیشتر در راستای اجرا و ارتقای دانش و تأمین نیازهای آموزشی، فرهنگی و پژوهشی مورد نیاز، تفاهم ‌نامه همکاری مشترک میان دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و دبیرکل جهانی سخن گستران سبز منش منعقد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه، همکاری‌های بین المللی و استفاده بهینه از پتانسیل‌های موجود و ظرفیت‌ها و توانایی‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی هر دو طرف قرارداد است.

بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد میزبان میهمانی بی‌پلاک بود

رحیمی افزود: در این تفاهم نامه بین المللی، دو طرف در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی، ادبی، دانشجویی و جذب دانشجو، فرصت های مطالعاتی و دوره‌های پسا دکتری، همکاری و مشارکت با مراکز رشد، ارتباط با صنعت، آزمایشگاه‌­ها، مراکز تحقیقاتی، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و سرای نوآوری دانشگاه، ارتقاء حوزه فناوری، کسب و کار، اشتغال­‌زایی نخبگان علمی و فنی، شبکه­‌سازی نخبگان علمی و فنی و تشکیل کریدورعلم و فناوری وحمایت از طرح­‌ها و ایده­های نوآورانه مورد نیاز با یکدیگر به توافق رسیدند.

وی اظهار کرد: همکاری در زمینه‌های علمی و پژوهشی این تفاهم نامه با در نظرگرفتن کلیه امکانات و اختیارات طرفین اعم از فنی، تولیدی، نیروی انسانی، تجربه و تخصص آنان است.

این مقام مسئول عنوان کرد: اجرای طرح های پژوهشی با سرمایه گذاری مشترک، تبادل تجربیات و انجام پروژه های تحقیقاتی در زمینه‌های مختلف بالینی، طب سنتی، بیوتکنولوژی، نانو بیوتکنولوژی، کشت سلولی، میکروبیولوژی و تولید محصولات کشاورزی ارگانیک و بومی به‌جای محصولات اصلاح ژنتیکی از دیگر آثار و نتایج طرح است.

رحیمی یادآور شد: همکاری در زمینه رشته های دامپزشکی، علوم انسانی و هنر، علوم پزشکی، رشته‌های کشاورزی و علوم دامی و گیاهان دارویی و به ویژه جذب دانشجو و جذب پژوهشگران پسا دکتری از دیگر مواردی است که در این تفاهم نامه به توافق طرفین رسید.

این تفاهم نامه بین المللی بین ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و بسم الله شریفی دبیرکل جهانی سخن گستران سبز منش در 8 ماده و دو نسخه تهیه و به امضاء رسید.

انتهای پیام /

کد خبر: 1165080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =