قطر از بازگشت خلیل‌زاده و کنعانی استقبال کرد

نشریه استاد الدوحه قطر در گزارشی به بازگشت ملی پوشان به تمرینات باشگاهی خود پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نشریه استاد الدوحه قطر در گزارشی به بازگشت ملی‌پوشان به تمرینات باشگاهی خود پرداخته و از حتمال تغییر در لیست تیم‌ها در نقل و انتقالات زمستانی صحبت کرده است.

این نشریه با اشاره به بازگشت بازیکنانی که در جام جهانی حضور داشتند، نوشت: شش بازیکن پس از حضور با تیم‌های ملی کشورشان در جام جهانی ۲۰۲۲، برای شرکت در مسابقات لیگ ستارگان قطر، به تمرینات تیم‌های باشگاهی خود اضافه شدند.

بیشتر بخوانید:

خلیل زاده: اعتماد کی‌روش را به بهترین شکل پاسخ میدهم

یوسف مساکنی بازیکن العربی و فرجانی ساسی بازیکن الدحیل (تیم ملی تونس)، یونگ سونگ (کره جنوبی)، آندره آیو (غنا) دو بازیکن تیم السد و حسین کنعانی و شجاع خلیل زاده (ایران) مدافعان تیم فوتبال الاهلی، شش بازیکنی هستند که از لیگ ستارگان قطر در رقابت‌های جام جهانی حضور داشتند. البته دو ملی‌پوش ایرانی الاهلی بلافاصله پس از پایان بازی‌های ایران در جام جهانی، به اردوی تیم باشگاهی خود ملحق شده بودند.

همچنین امید ابراهیمی، بازیکن تیم فوتبال الوکره نیز شانس بالایی برای شرکت در جام جهانی داشت، اما در آخرین بازی دوستانه تیم ملی ایران پیش از اعزام به قطر، مصدم شد و این رقابت‌ها را از دست داد.

ترنت ساینزبری، مدافع تیم الوکره نیز در مرحله مقدماتی جام جهانی در تیم ملی استرالیا حضور داشت، اما پیش از حضور در مسابقات جام جهانی، از لیست تیم ملی استرالیا کنار گذاشته شد.

تیم‌های لیگ ستارگان در حالی خود را برای حضور در مسابقات آماده می‌کنند که پیش‌بینی می‌شود در نقل و انتقالات زمستانی تغییراتی در لیست بازیکنان آنها، به خصوص بازیکنان خارجی و کسانی که با تیم‌های ملی کشورشان در جام جهانی حضور داشتند، ایجاد شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1165136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =