حمایت از دانشگاهیان و استارتاپ‌های خلاق به‌منظور هوشمندسازی شهری

مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان گفت: از حمایت شهرداری اصفهان از متخصصان دانشگاهی و استارتاپ‌های خلاق در زمینه هوش مصنوعی، به‌منظور رفع چالش‌های هوشمندسازی شهری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اصفهان، مدیرکل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان در حاشیه اختتامیه رویداد تخصصی «هفت صدِ هوش مصنوعی» اظهار کرد: در حوزه هوش مصنوعی مدل‌های بین‌المللی اجرا شده، اما پیشرفت لازم را نداشته‌ایم. شهرداری یک ساختار اجرایی است؛ از دانشگاهیان انتظار داریم مدل‌ هوشمندسازی مناسب برای سازمان‌ها را تهیه کرده و برنامه‌های عملیاتی نیز مبتنی بر مدل‌سازی ارائه شود.

سیدمصطفی اعتصامی ادامه داد: مجموعه شهرداری به دنبال رفع مشکلات و چالش‌های خود با استفاده از دانش روز و فناوری‎‌های نوین است. امیدواریم از طریق برگزاری این رویدادها و دریافت ایده‌های جدید، خلاقانه، فناورانه و اثربخش بتوانیم مشکلات خود را در شهرداری حل کنیم.

از دانشگاهیان و استارتاپ‌های خلاق به‌منظور هوشمندسازی شهری حمایت می‌کنیم

وی افزود: برای هوشمندسازی شهری راهبردهای مختلفی داریم که یکی از آن‌ها استفاده از دستاوردهای دانشگاهی و مراکز علمی و تحقیقاتی است و برگزاری رویداد «هفت صدِ هوش مصنوعی» نیز در همین راستا می‌باشد؛ بدین ترتیب که در یک جمع نخبگانی با حضور فعالان استارتاپی، چالش‌های اجرایی موجود مطرح شود تا متخصصان بتوانند بر روی راه‌حل‌ها کار کنند و پیشنهادهای عملیاتی ارائه دهند.

اعتصامی در پایان در خصوص حمایت‌های شهرداری از ایده‌های نوین گفت: شهرداری همیشه از ایده‌های خلاق حمایت کرده و خواهد کرد. امیدواریم بتوانیم برای حل مسائل و مشکلات از نخبگان دانشگاهی و فناور استفاده کنیم و قدمی برای حل مشکلات برداریم.

گفتنی است در حاشیه این رویداد تخصصی، نمایشگاهی به منظور رونمایی از دستاوردهای علمی و فناورانه و افزایش تعاملات دانشگاهیان و استارتاپ‌های فعال در زمینه هوش مصنوعی برپا شد و مورد بازدید مدیر کل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان، پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، فرید نعیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد و نمایندگانی از سازمان‌های متولی و صنایع شاخص استان اصفهان قرار گرفت.

از دانشگاهیان و استارتاپ‌های خلاق به‌منظور هوشمندسازی شهری حمایت می‌کنیم

 از دانشگاهیان و استارتاپ‌های خلاق به‌منظور هوشمندسازی شهری حمایت می‌کنیم

خبرنگار: علیرضا حافظ

عکاس: جواد امیریان

انتهای پیام./

کد خبر: 1165316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =