سردار سلیمانی قدرت انقلاب اسلامی را به بقیه کشورها صادر کرد

مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و حماسه 9 در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اردبیل، فرشید سلیمی با بیان اینکه رمز پیشرفت یک جامعه و ارتقاء آن پیروی از الگو ها و اسطوره ها است گفت: علمای علوم اجتماعی نظرشان بر این است که الگو ها و اسطوره های جامعه باید به مردم و جوانان معرفی شوند تا جوانان  بر اساس آن، یک مدل زندگی را در افق دیدگاه خود ترسیم کنند. بعد از انقلاب اسلامی و به خصوص در زمان دفاع مقدس الگو های مهمی در جبهه های جنگ به وجود آمدند در بین این اسطوره‌ها کسی که بیشتر مورد توجه قرار گرفت شهید سردار سلیمانی می باشد.

 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ادامه داد: وقتی سخن از سردار سلیمانی می آید فردی در ذهن انسان ترسیم می شود که خود را تمام و کمال در اختیار پروردگار قرار داده بود. این چنین فردی بهترین الگو و اسطوره برای جوانان است که باید بیش از پیش معرفی گردد.

سلیمی افزود: دیدگاه سردارسلیمانی نسبت به مردم، ایران و بخصوص مقام معظم رهبری به عنوان امام ملت در وصیت نامه ایشان به خوبی نمود پیدا کرده است و شما را به مطالعه آن دعوت می کنم.

 وی با بیان اینکه اندیشه سردار سلیمانی بیش از گذشته در جامعه جاری است خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری نیز در خصوص ایشان گفتند اکنون خطر سردار سلیمانی برای دشمنان بسیار بیشتر از زمانی است که زنده بودند.

مرتضی ابراهیمی نماینده ریاست دانشگاه در هیئت نظارت بر تشکل های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل ضمن بیان اینکه گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی باعث کسب آبرو و هویت برای ما است گفت: واژه ها در توصیف سردار سلیمانی کم می‌آورند. مرید، مراد، عشق و علاقه سردار در این دنیا مقام معظم رهبری بود و او خدمتگزاری ولایت را یک عزت می دانست.

ابراهیمی در خصوص ویژگی های سردار سلیمانی گفت: اولین ویژگی سردار زندگی عادی ایشان بود. وی در کلیه امور همانند یک فرد عادی زندگی می کرد تا تعاملات و ارتباط مردم با ایشان قطع نشود.

وی ادامه داد: ویژگی بعدی ایشان قاطعیت در امور بود که نشان‌دهنده اقتدار وی می باشد. ویژگی بعدی وی  تکلیف مداری بود و به وظایف خود به نحو احسن عمل می کرد. ویژگی بعدی ایشان این بود که عقلانیت، عواطف و دیانت را یکجا داشت و این باعث شده است که عشق و علاقه ایشان ماندگار باشد.

 نماینده ریاست دانشگاه در هیئت نظارت بر تشکل های دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان رعایت سلسله مراتب را ویژگی بعدی سردار سلیمانی دانست و گفت: وی همواره از مافوق خود اطاعت می کرد و مادون خود را تکریم کرده و مقررات را رعایت می نمود.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: همه این ویژگی‌ها دلالت بر این دارد که ایشان فردی توانمند و با قدرت بودند که نشأت گرفته از داشتن هدف، تدبیر، شناخت، آگاهی، ولایتمداری و آینده‌نگری ایشان می باشد. با این ویژگی ها بود که سردار سلیمانی قدرت انقلاب اسلامی را از ایران به بقیه کشورها صادر کرد و قدرت های درون احزاب و گرایش های سیاسی را با یکدیگر پیوند داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1166182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =