کتک‌کاری درخاندان سلطنتی انگلیس / شاهزاده‌ها به جان هم افتادند

شاهزاده هری در کتابی که قرار است هفته آینده منتشر شود، خبر داده که شاهزاده ویلیام برادر بزرگ‌تر او که ولی‌عهد انگلیس هم هست، وی را هدف «حمله فیزیکی» قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، در ادامه انتشار گزارش‌های مختلف درباره وضعیت اعضای خانواده سلطنتی انگلیس پس از آغاز به کار چارلز سوم به عنوان پادشاه، کتک‌کاری ولی‌عهد این کشور با برادرش خبرساز شده است.

انگلیس: سال سختی پیش روی ماست

روزنامه انگلیسی «گاردین» روز پنجشنبه (امروز) گزارشی اختصاصی درباره کتاب شاهزاده هری پسر کوچک شاهد انگلیس منتشر کرد؛ کتابی که قرار است هفته آینده به صورت عمومی منتشر شود.

گاردین اعلام کرده که به یک نسخه از کتاب شاهزاده هری که «یدکی» (Spare) نام دارد، دسترسی پیدا کرده است. طبق این روایت، هری در بخشی از کتابش خبر داده که شاهزاده هری برادر بزرگ‌ترش و ولی‌عهد کنونی انگلیس او را کتک زده است.

به نوشته این کتاب، ویلیام با هری در سال ۲۰۱۹ در یکی از اقامتگاه‌ها در لندن بر سر ازدواج او با «مگان مارکل» با هم جر و بحث شدیدی کردند و کار به برخورد فیزیکی و کتک کاری کشید.

به گفته هری، ویلیام که به شدت از ازدواج برادر کوچک‌ترش با مگان مارکل خشمگین بود، مارکل را با این الفاظ توصیف کرده بود: «پر اشکال، بی‌ادب، غیرقابل تحمل».

این توصیف سبب شد که هری از همسر آمریکایی و دو رگه‌اش دفاع کند و به شاهزاده ویلیام بگوید که این حرف‌ها «تکرار طوطی وار روایت رسانه‌ها» از مگان مارکل است.

در کتاب هری آمده است که به دنبال این اظهارنظر هری، ویلیام «یقه مرا گرفت، گردنبندم را پاره کرد...و مرا به زمین کوبید».

به گفته او، این کتک کاری منجر به زخمی شدن پشت شاهزاده هری شد اما برادرش مدتی بعد از این درگیری فیزیکی ناراحت شد و با لحنی عذرخواهانه گفت که هف او کمک کردن به برادر کوچکش است. ویلیام همچنین همزمان از هری خواست درباره این کتک کاری به همسرش مگان مارکل چیزی نگوید.

به روایت کتاب هری، بعد از کتک کاری منجر به زخمی شدن او، ویلیام از برادرش خواست که شبیه به دعواهای دوران بچگی‌شان، به وی حمله کند اما هری این کار را نکرد.

ویلیام به هری گفت که «نیازی نیست که به مگ (مگان) درباره این مساله چیزی بگویی» که هری جواب داد: «منظورت این است که درباره اینکه به من حمله کردی (چیزی به مگان مارکل نگویم)؟». ویلیام به هری گفت: «هارولد، من به تو حمله نکردم».

به گفته شاهزاده هری، او بلافاصله به مگان مارگل درباره کتک خوردن از برادرش حرفی نزد اما مدتی بعد که وی متوجه جراحت شوهرش شد، وی را در جریان این درگیری فیزیکی قرار داد.

بنا بر روایت هری، مگان مارکل درباره حمله فیزیکی ویلیام به برادرش »آنقدئرها شگفت زده نشده بود و آنقدرها هم عصبانی نبود بلکه او به شدت ناراحت شد».

انتشار روایت شاهزاده هری از درگیری فیزیکی برادرش با او در شرایطی انجام شده که از زمان ازدواج او با مگان مارگل و حتی به دنیا آمدن دو فرزندشان، مشکلات آنها با خانواده‌ سلطنتی همواره خبرساز بوده است.

از ابتدای ازدواج هری با مگان مارکل، برخی از رسانه‌های انگلیسی از وی به دلیل اینکه مادری سیاه پوست داشته و همچنین قبل از ازدواج با هری، سابقه یک ازدواج ناموفق و طلاق داشته، به شدت انتقاد می‌کردند.

شدت گرفتن جنجال‌ها درباره زندگی هری و مارکل بعد از به دنیا آمدن اولین فرزندشان کار را به جایی رساند که سرانجام آنها از انگلیس به آمریکا رفتند و زندگی در خاندان سلطنتی را کنار گذاشتند.

پایان پیام/

کد خبر: 1166335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =