سردار سلیمانی قدرت استراتژیک جهان اسلام را توسعه داد

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: سردار سلیمانی موفق شد قدرت استراتژیک جهان اسلام را توسعه دهد به‌نحوی که قدرت امروز جهان اسلام درهم شکننده هیبت پوشالی مستکبران و موجب پریشان حالی آنهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز  از همدان، احد امیری مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: امروز ما امنیت خود را مدیون خون این شهدای بزرگ هستیم و اگر دلاورمردی‌های شهدا نبود ما امروز در منطقه و جهان به این مقام نمی‌رسیدیم.

شریف: سردار سلیمانی معادلات دشمنان را به هم زد

وی اظهار کرد: سردار بزرگ اسلام، «حاج قاسم سلیمانی» ۷ سال به عنوان فرمانده میدان به مبارزه با داعش جنگید و انحراف بزرگی که توسط وهابیت برای بدنام کردن اسلام و تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی ایران شروع شده بود، از بین برد.

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: امروز ما امنیت خود را مدیون خون این شهدای بزرگ هستیم و اگر دلاورمردی‌های شهدا نبود ما امروز در منطقه و جهان به این مقام نمی‌رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تحت امر ولایت فقیه بود، گفت: هیچ‌کس به اندازه سردار سلیمانی منتظر فتوا نمی‌ماند و همیشه تحت امر ولایت فقیه بود. سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب بود که همه جوانان و نوجوانان ما باید در مکتب این شهید والامقام درس‌ها بیاموزند.

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان دلایل و عوامل بروز جنگ تحمیلی و توضیح مختصری از خیانت‌های عوامل داخلی در هموار کردن راه نفوذ دشمن، افزود: دفاع مقدس را می‌توان جنگ جهانی نامید چرا که طبق اسناد موجود، بیش از ۳۸ کشور خارجی با حمایت مستقیم استعمار در مقابل کشور نو پای جمهوری اسلامی تمام قد به جنگ آمده بودند.

سردار سلیمانی قدرت استراتژیک جهان اسلام را توسعه داد

وی خاطرنشان کرد: با رهبری‌های پیامبر گونه حضرت امام (ره) که در رأس این انقلاب قرار داشتند، ارکان اصلی نظام از هم نپاشیده و این دفاع از مرز و بوم با جانفشانی و ایثارگری مردم سلحشور و انقلابی ایران به پیروزی رسید.

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان علل و عوامل اصلی که بلوک کفر تصمیم به حذف فیزیکی سردار سلیمانی گرفتند را یادآور شد و بیان کرد: آن سردار کرار مؤلفه‌های عرض اندام ملت ایران در منطقه را خلق کرد.

امیری تشریح کرد: سردار سلیمانی موفق شد قدرت استراتژیک جهان اسلام را توسعه دهد به‌نحوی که قدرت امروز جهان اسلام درهم شکننده هیبت پوشالی مستکبران و موجب پریشان حالی آنهاست.

وی یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت نوظهور منطقه‌ای یعنی ایران اسلامی را مرهون تلاش‌های شهید سلیمانی دانست و بیان کرد: این سردار کرار موفق شد قدرت نوظهور جمهوری اسلامی را در همه ابعاد به جهان معرفی کند و با تبعیت از فرمانده معظم کل قوا، این هیمنه را برای اسلام ایجاد کرد.

مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان مؤلفه‌های عرض‌اندام ملت ایران در منطقه را ناشی از وجود حاج قاسم سلیمانی خواند و افزود: حاج‌قاسم مرزهای قدرت را در جهان به‌هم ریخت و نوعی قدرت متوازن ایجاد کرد که راهبری در این حوزه قدرت، ویژگی خاص شخصیتی وی بود.

سردار سلیمانی قدرت استراتژیک جهان اسلام را توسعه داد

امیری خاطرات فرماندهان مقاومت و حزب‌الله را یادآور شد و ابراز کرد: نقطه‌ای عمل‌کردن، لحظه‌ای عمل‌کردن، تصمیم‌گیری در کوتاه‌ترین زمان ممکن و دقیق‌ترین نوع تصمیم‌گیری از ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید قاسم سلیمانی است که بزرگانی مانند سیدحسن نصرالله و شهیدعماد مغنیه به آن اذعان کردند.

وی سایر مؤلفه‌ها و ویژگی‌های برجسته سردار سلیمانی را یادآور شد و تشریح کرد: تمرکز بر حوزه‌های اقتصادی، دورزدن تحریم‌ها، تدارک داروهای کم‌یاب و نایاب و بیمه کردن منطقه از لوث وجود قدرت‌های بزرگ ازجمله دستاوردهای سردار سلیمانی است

این مقام مسئول همراهی و تشییع این سردار بزرگ توسط مردم ایران و جهان را کم‌نظیر توصیف کرد و گفت: مردم ۳۹ کشور جهان با حضوری تاریخی ثابت کردند که سلیمانی‌ها از چه ارزش و اعتباری نزد آزادگان جهان برخوردار هستند.

وی ابراز امیدواری کرد که مکتب حاج قاسم سلیمانی زیباتر و قدرتمندتر از گذشته به پیش روی خود ادامه دهد و منش‌ها، روش‌ها و همراهی‌های حاج قاسم هر چه نافذتر شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1166440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =