توضیحات پلیس درباره ادعاهای مادر "محمد قبادلو"

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در واکنش به ادعاهای ‌مادر "محمد قبادلو" ‌گفت: متهم با نیت و قصد قبلی اقدام به جنایت ‌علیه مأمورین نظم و امنیت کرده ‌است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ مهدی سرپناه در رباط‌کریم در ‌واکنش به ادعاهای ‌مادر محمد قبادلو اظهار داشت: متهم محمد قبادلو در محضر دادگاه به جنایت خود اقرار کرده ‌و تمامی صحبت‌های مادرش کذب محض است.

محمد قبادلو: ۱۰ مامور دیگر هم بیایند آنها را زیر خواهم کرد!

وی با بیان اینکه متهم با نیت و قصد قبلی اقدام به جنایت ‌علیه مأمورین نظم و امنیت جامعه کرده است، افزود: این متهم طبق مستندات و دوربین‌های مدار بسته به مأمورین پلیس حمله و آن‌ها را زیر گرفته است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه شهید کرم‌پور در شهر پرند به شهادت رسیده است گفت: سفسطه‌گری، تحریک افکار عمومی و تهییج افراد فریب خورده توسط مادر محمد قبادلو ماهیت اصلی آن‌ها را نشان داد و مسلماً از رسانه‌های معاند و مزدوران خائن خارج نشین خط می‌گیرد.

سرپناه در پایان با بیان اینکه نظام از یک قطره خون شهدای مدافعان ولایت و امنیت نخواهد گذشت، خاطرنشان کرد: تا آخرین قطره خونمان در تأمین امنیت و نظم جامعه جانفشانی خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/.

کد خبر: 1166870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =