ساخت طنزهای نود شبی نیازمند بودجه کافی / باید به سلایق مخاطب احترام گذاشت

بازیگر سریال زیرخاکی گفت: در حال حاضر تهیه کننده‌ها از نظر اقتصادی این توان مالی را ندارند که بتوانند مانند گذشته سریال‌های طنز نود شبی تولید کنند، چرا که هزینه زیادی روی دست آنها می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، یکی از ماموریت‌های مهم صداوسیما در دوره ریاست جدید این سازمان یعنی پیمان جبلی «پراکندن امید و نشاط» در جامعه است که از سوی رهبر انقلاب در حکم وی تعیین شده است. با این حال، سریال‌هایی که اکنون از شبکه‌های مختلف تلویزیون در مشاهده می کنیم، نشان‌دهنده برنامه‌های مفرحی نیستند و چند سریالی که در این زمینه ساخته شده‌اند و اخیرا نیز از تلویزیون شاهد پخش آنها هستیم نیز چندان موفق عمل نکرده‌اند.

چشم‌بندی سریالی با ژانر ملودرام اجتماعی/ طنازان معروف دوباره به تلویزیون بازگشتند

اصغر نقی‌زاده یکی از بازیگرانی است که علاوه بر حضور در ژانر دفاع مقدس در فیلم‌های طنز نیز حضور موفقی داشته است. از او درباره جای خالی آثار طنز در تلویزیون سوال کردیم و او این چنین جواب داد: تلویزیون همانند پدر و مادری است که دارای چندین فرزند است که هر کدام دارای یک سلیقه هستند و برای اینکه دل هر کدام را به دست بیاوریم، باید به سلایق همه مخاطبان احترام بگذاریم.

بازیگر سریال زیرخاکی در ادامه پاسخ به این سوال که به نظر شما تعداد آثاری که در زمینه طنز ساخته شده کافی است یا خیر، گفت: متاسفانه صدا و سیما آن آزادی لازم را که باید برای ساخت سریال‌ها داشته باشد، ندارد و مسائل مالی نیز بر مشکلات افزوده است.

وی با بیان اینکه ساخت سریال‌ها بسیار هزینه‌بر شده‌اند، گفت: در حال حاضر تهیه کننده‌ها از نظر اقتصادی این توان مالی را ندارند که بتوانند مانند گذشته سریال‌های طنز نود شبی تولید کنند، چرا که هزینه زیادی روی دست آنها می‌گذارد.

نقی‌زاده در پایان با اشاره به این موضوع که حداقل 50 یا 60 نفر درگیر تولید یک سریال هستند، گفت: اداره همه این افراد نیازمند بودجه است که با این توان مالی که اکنون تهیه کننده‌ها دارند، ساخت سریال‌هایی با این حجم بسیار دشوار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1166980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =