سرمایه‌گذاری عربستان در پاکستان به ۱۰ میلیارد دلار رسید

عربستان سعودی از بررسی افزایش سرمایه گذاری در پاکستان به ۱۰ میلیارد دلار و افزایش میزان سپرده‌گذاری به ۵ میلیارد دلار خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، از خلیج آنلاین، عربستان سعودی از بررسی افزایش سرمایه گذاری در پاکستان به ۱۰ میلیارد دلار و بررسی افزایش میزان سپرده به ۵ میلیارد دلار خبر داد.

محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، گفت: صندوق توسعه عربستان سعودی همچنین در حال بررسی افزایش میزان سپرده ارائه شده به نفع بانک مرکزی پاکستان است که قبلاً اعلام شده بود در دوم دسامبر به پنج میلیارد دلار خواهد رسید.

آغاز دورباره صادرات کالا به عربستان

این افزایش‌ها پس از سفر ژنرال عاصم منیر، فرمانده جدید ارتش پاکستان که طی آن با ولیعهد و وزیر دفاع، شاهزاده خالد بن سلمان و رهبران نظامی عربستان سعودی دیدار کرد، صورت گرفت.

سعودی در اوایل نوامبر ۲۰۲۱، سپرده ۳ میلیارد دلاری در بانک مرکزی پاکستان اعلام کرده بود. در حالی که ۱.۲ میلیارد دلار آن برای تامین مالی تجارت و حمایت از تراز پرداخت‌ها به پاکستان ارائه می کرد.

عربستان سعودی از روابط تاریخی با پاکستان برخوردار است و دو کشور در بسیاری از جنبه‌ها به ویژه امنیتی، دفاعی و اقتصادی مشارکت دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1167100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =