بهره‌برداری از ۲۸ هزار واحد مسکن نهضت ملی در بهمن ماه

اکبر نیکزاد با اعلام اینکه بیش از ۳۱۱ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاها توسط بنیاد مسکن در حال احداث است گفت: ۲۸ هزار واحد مسکن نهضت ملی، بهمن‌ماه سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها که توسط آن بنیاد در حال احداث است به ارائه آمار پرداخت و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مجموع در شهرهای و روستاهای کشور در قالب طرح نهضت ملی مسکن حدود ۳۱۱ هزار واحد را در دست ساخت دارد.

دلیل اصلی عقب ماندگی در ساخت مسکن

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: هم اکنون ۲۰۲ هزار و ۱۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در روستاها و حدود ۹۷ هزار و ۴۹۲ واحد در شهرها توسط بنیاد در حال ساخت است. همچنین بنیاد مسکن در همکاری با شهرداری احداث ۱۱ هزار و ۲۳۰ واحد را نیز در بافت فرسوده شهر تهران آغاز کرده است.

نیکزاد مجموع واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرها و روستاها و بافت فرسوده شهر را که توسط بنیاد در حال ساخت است بیش از ۳۱۱ هزار واحد برشمرد.

وی تصریح کرد: در برنامه است تا در بهمن ماه سال جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی ۲۸ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی احداث شده توسط بنیاد مسکن بهره‌برداری شود.

کد خبر: 1167563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =