نخستین روز امتحانات پایانی نیمسال اول در واحد سمنان برگزار شد

امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در سالن مرکزی امتحانات این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نخستین روز امتحانات پایانی نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با شرکت بیش از ۶۲۰ نفر از دانشجویان رشته و مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه در سالن مرکزی امتحانات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

ماجرای لو رفتن سوالات امتحانات نهایی از اساس کذب است 

تجهیز و آماده سازی سالن مرکزی امتحانات از جمله اقداماتی است که طی چند ماه اخیر در دستور کار مدیران این دانشگاه قرار داشته است. سرمای غافل گیر کننده و همزمانی آن با شروع فعالیت این سالن در نخستین روز امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ تلاش‌ها را برای برگزاری مطلوب این دوره از امتحانات دو چندان کرده است.

با حضور مهدی منصوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، تعداد ۶۲۰ نفر از دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی این واحد دانشگاهی نخستین روز امتحانات پایان نیمسال جاری را به صورت حضوری برگزار کردند.

منصوری با اشاره به مصوبات استانداری سمنان مبنی بر تعطیلی و دور کاری ادارات، واحد  دانشگاهی و مراکز آموزشی سطح استان به خبرنگار ما گفت: با توجه به اهمیت برگزاری ایمن امتحانات به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر و رفع نقص احتمالی در روند برگزاری امتحانات تمامی قسمت های اداری، مالی و آموزشی دانشگاه در نخستین روز امتحانات فعال شدند.

این مقام مسئول گفت: فعالیت سالن امتحانات واحد سمنان به دلیل شیوع ویروس کرونا و برگزاری غیر حضوری امتحانات در سنوات گذشته با تغییر کاربری متوقف شده بود و با توجه به کاهش و کنترل این بیماری، فعالیت مجدد این سالن در دستور کارقرار گرفت.

 وی افزود: با تجهیز امکانات این سالن علاوه بر اجرای مطلوب امتحانات دانشگاه، شرایط مناسب برای برگزاری آزمون‌های آموزشی و استخدامی سایر سازمان‌ها، ادارات، شرکتها و دوایر دولتی و غیر دولتی فراهم شده است.

منصوری تاکیدکرد: با متمرکز شدن برگزاری امتحانات در یک سالن مدیریت مصرف انرژی، زمان و منابع انسانی بهبود یافته است.

 نادر رهبر، معاون آموزشی و مهارتی واحد سمنان نیز با مثبت ارزیابی کردن بهره برداری مجدد سالن امتحانات، تصریح کرد: ظرفیت بالای سالن، امکان چیدمان بهتر صندلی، امنیت و سلامت برگزاری امتحانات، نظم و انضباط بیشتر در زمان برگزاری آزمون‌ها، تهویه مطبوع، گردش بهتر هوا و رعایت بیشتر دستورالعمل های بهداشتی را فراهم کرده است.

بر اساس این گزارش تعدادی از دانشجویان رشته های تحصیلی مختلف که برای نخستین بار حضور در این سالن را به منظور برگزاری آزمون تجربه کردند؛ از انتقال محل برگزاری امتحانات از راهروها وکلاس‌های دانشکده‌های این دانشگاه به سالن امتحانات با اعلام رضایت از این اقدام ابراز امیدواری کردند، که باکیفیت بخشی به برگزاری امتحانات علاوه بر اجرای دقیق شیوه نامه های دانشگاه و رضایتمندی از خدمات آموزشی و دانشجوئی، عدالت آموزشی برای دانشجویان جویای علم و دانش  نیز ارتقا یابد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1167623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =