نتانیاهو: زمانی که لازم باشد از خود دفاع خواهیم کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار برخی ادعاهای ضدایرانی، گفت که سوگند می‌خوریم صبر نکنیم تا دشمن شمشیر تیز خود را بر گردن اسرائیل بگذارد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار برخی ادعاهای ضدایرانی، گفت که سوگند می‌خوریم صبر نکنیم تا دشمن شمشیر تیز خود را بر گردن اسرائیل بگذارد.

نتانیاهو: ایران بزرگ‌ترین تهدید خاورمیانه است

وی که در مراسم آغاز به کار رئیس جدید ستاد ارتش رژیم صهیونیستی صحبت می‌کرد، افزود که اسرائیل در هر زمان که لازم باشد برای دفاع از منافع خود اقدام خواهد کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش از این نیز با ابراز نگرانی از احتمال احیای برجام، از تصمیم این رژیم برای تغییر استراتژی در قبال برنامه هسته‌ای ایران خبر داد.

وی افزود که اسرائیل برای جلوگیری از احیای توافق هسته‌ای، به‌طور علنی و «با قدرت» تلاش خواهد کرد.

نتانیاهو با بیان اینکه هنوز «احتمال» احیای توافق هسته‌ای با ایران وجود دارد، مدعی شد که مانع این امر خواهد شد. 

نخست وزیر اسرائیل در ادامه ادعاهای خود افزود که ما علنی و با قدرت در عرصه بین‌المللی علیه بازگشت به توافق هسته‌ای کار خواهیم کرد.

وی در ادامه ابراز نگرانی‌ها از چشم‌انداز احیای توافق هسته‌ای، گفت که بر خلاف برخی رویکردهای غالب که معتقدند در پی تحولات اخیر در ایران، احیای برجام از دستور کار خارج شده‌ است، فکر می‌کنم که هنوز احتمال آن وجود داشته و به‌طور نهایی از دستور کار خارج نشده است. 

نتانیاهو در ادامه یاوه‌سرایی‌های خود افزود که اسرائیل هر کاری برای  ممانعت از بازگشت به این «توافق بد» انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1167852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
      0 0
      اسرائیل را به زودی امریکا و اروپا مثل صدام و حزب بعث عراق نابود خواهند کرد وسران کودک کش اسرائیل را مثل صدام یاغی با طناب دار اعدام خواهند کرد. و یهود بی سرزمین یاغی دوباره به دوران در بدری و اوارگی و یهودی کشی وهولوکاست بازخواهد گشت. سرانجام هر یاغی و طغیانگری که قصد حمله به اروپا از مسیر اوکراین دارد ومسیحی کشی به راه اندازد همین است ومثل سوسک توله توسط امریکا له می شود.