اقبالی: انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی عاقلانه است

کارشناس فوتبال ایران تأکید کرد که در حال حاضر انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی تصمیمی عاقلانه است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مسعود اقبالی در گفت‌وگویی، در مورد اینکه تیم‌های فوتبال امید و بزرگسالان ایران سرمربی ندارند و بلاتکلیف هستند، گفت: وقتی سازمانی دچار هرج و مرج شود طبیعتاً کسی وظایف خودش را نمی‌داند و همین اتفاقات رخ می‌دهد. وقتی 10 بار شکست می‌خورید به همه چیز عادت می‌کنید و این مسائل دیگر در فوتبال ما چیز عجیبی نیست. شاید دوستان نمی‌خواهند در جام ملت‌ها یا مقدماتی المپیک شرکت کنیم و شاید هم مسائل دیگری مطرح است. متأسفانه فوتبال ایران مثل یک بیمار سرطانی است و باید معالجه شود.

نگرانی واشنگتن درباره رابطه بین ایران و روسیه

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها تأکید کرد: من نمی‌دانم فوتبالیست‌ها با چه انگیزه‌ای فوتبال بازی می‌کنند. فوتبال بدون حضور هواداران در استادیوم‌ها هیچ معنایی ندارد و این اتفاقات برای فوتبال ما اصلاً خوب نیست. ما کاری به اروپا نداریم. شما همین عربستان و قطر را ببینید که چگونه پیشرفت می‌کنند و ما در کجا قرار گرفته‌ایم. مردم ما فوتبال را دوست دارند و دل‌شان می‌خواهد به استادیوم بروند. اینکه بازی‌ها را بدون تماشاگر برگزار می‌کنند اصلاً اتفاق خوبی نیست.

وی درباره اینکه چه تصمیمی باید در مورد سرمربی تیم ملی بزرگسالان گرفته شود، اظهار داشت: در این شرایط انتخاب مربی ایرانی بهتر و عاقلانه‌تر است، چون مربی خارجی نمی‌تواند تأثیری در تیم ملی داشته باشد. ما این همه برای مربیان ایرانی کلاس مربیگری می‌گذاریم، پس چه زمانی می‌خواهیم به آنها فرصت بدهیم تا توانایی‌های خود را نشان دهند؟ مگر ژاپن و کره جنوبی یا خیلی از کشورهای دیگر تا حالا از مربی بومی استفاده نکرده‌اند؟ اگر زیرساخت‌ها و امکانات خوبی داشته باشیم مربیان ایرانی هم می‌توانند در میادین بین‌المللی موفق شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1167917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =