فراخوان مشمولان اعزامی بهمن ماه

سازمان وظیفه عمومی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ را دریافت کرده‌اند، باید به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه و کارهای لازم به منظور اعزام به خدمت سربازی را انجام دهند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال  ۱۴۰۱ را دریافت کرده‌اند، باید  با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی دی ماه

این دسته از مشمولان باید در روز شنبه یکم بهمن ماه سال ۱۴۰۱ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده ، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.  البته مشمولان اعزامی باید کارت تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹ ، واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند.

مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون،کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

در این اطلاعیه آمده است، عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1167981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =