استقلال برنده بازی با سپاهان / در نبود حسینی، آبی‌ها به مشکل نمی‌خورند

بازیکن سابق استقلال، آبی‌ها را برنده بازی با سپاهان دانست و گفت: استقلال در بازی پنجشنبه اصفهانی‌ها را شکست خواهد داد.

سبو شهبازیان؛ پیشکسوت باشگاه استقلال درباره بازی فردا (پنجشنبه) آبی پوشان با سپاهان، به خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، گفت: سپاهان تیم خوبی است، مهره‌های خوبی هم دارد و شاگردان ساپینتو در مقابل آنها کار سختی در پیش دارند

وی ادامه داد: استقلال نباید اشتباهات نیم فصل اول را تکرار کند؛ یکی از معضلات تیم، چینش بد بازیکنان به‌خصوص هافبک‌ها در ترکیب بود؛ به هرحال دربازی اول نیم فصل دوم، استقلال سپاهان را شکست خواهد داد و روندش را رو به بهبودی می‌برد.

افشاگری محمد نوری از بریز و بپاش‌ها در استقلال/ ارقامی دیدم که مغزم سوت کشید! / نمی‌خواهند آبی‌ها دوباره قهرمان شوند

شهبازیان ضمن حمایت از ساپینتو، بیان کرد: سرمربی استقلال باید برنامه بهتری برای هافبک‌های آبی پوشان داشته باشد؛ به هرحال باید از او حمایت کرد تا وضعیت استقلال در نیم فصل دوم بهتر شود.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با شکست استقلال در بازی‌های پیش رو، ساپینتو کنار گذاشته می‌شود؟ تشریح کرد: فتح الله زاده و مدیریت باشگاه استقلال بارها حمایت خود را از سرمربی استقلال اعلام کرده‌اند و ضمات داده‌اند که ساپینتو تا پایان فصل با خیالی آسوده بر روی نیمکت آبی‌ها خواهد نشست اما این بدین معنا نیست که او تغییراتی در تیم و تفکراتش انجام ندهد!

وی در خصوص بازیکن جوان اسقلال توضیح داد: مهدی قایدی درحال بازگشت به دوران خوبش است و در آینده بیش‌تر از این‌ها می‌تواند به تیمش کمک کند.

شهبازیان ضمن یادآوری مصدومیت سید حسین حسینی در بازی با سپاهان، اظهار کرد: نبود حسینی نمی‌تواند کار استقلال را سخت‌تر کند؛ جانشین حسینی هر که باشد باید بهترین عملکرد در دروازه به نمایش بگذارد.

شهبازیان در انتها از عملکرد مدیریت فعلی و قبلی استقلال، تمجید کرد و گفت: فتح الله زاده و آجورلو هر دو مدیران خوبی هستند ولی باید مباحث فنی و مدیریتی را خودشان حل کنند؛ پیشنهاد می‌کنم هردو مدیر با یکدیگر گفت‌وگو کنند تا مشکلات حل شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی اس اس IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      0 0
      حتما میبریم.