ساخت فیلم طنز نیاز به یک مدیر شجاع دارد / کلیشه‌ها راهی برای فرار از هیاهوی مطبوعات

بازیگر سریال آزادی مشروط گفت: تولید کار طنز نیاز به یک مدیر شجاع دارد اما خیلی‌ها حوصله دردسر و هیاهوی مطبوعاتی ندارند برای همین به کارهای کلیشه‌ای روی می‌آورند.

عباس محبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره دلایل افت کیفیت آثار طنز در تلویزیون اظهار کرد: یکی از دلایل بالارفتن سطح توقع مردم است. کار طنز بسیار سخت‌تر از کار جدی است. تولید اثر طنز یک اصل اساسی دارد و باید بتواند مردم را بخنداند و شاد کند که اگر این اصل را نداشته باشد تبدیل به کاری معمولی می‌شود. برای همین قدم برداشتن در عرصه طنز کار بسیار خطیری است.

ساخت طنزهای نود شبی نیازمند بودجه کافی / باید به سلایق مخاطب احترام گذاشت

وی ادامه داد: همین موضوع باعث شده تا مردم تا اندازه‌ای در مورد فیلم‌های طنز مشکل پسند باشند. من در زمینه طنز کار کرده‌ام و برهمین اساس بهتر می‌توانم از سختی‌های موجود در آن صحبت کنم؛ تولید اثری طنز از ساخت کاری جدی زحمت بیشتری دارد.

محبی خاطرنشان کرد: کار طنز مقوله‌ای اجتماعی، اقتصادی یا ادبی است که باید هر کدام از این مقوله‌ها را شکافت تا بتوان مسئله‌ای مطرح کرد و مردم را خنداند. مشکل اینجاست که مدیران صدا و سیما آن اندازه که به کار طنز به طوری جدی فکر می‌کنند، به کار جدی این گونه نگاه نمی‌کنند.

بازیگر سریال آزادی مشروط در پایان تاکید کرد: تولید کار طنز نیاز به یک مدیر شجاع دارد اما خیلی‌ها حوصله دردسر و هیاهوی مطبوعاتی ندارند برای همین به کارهای کلیشه‌ای روی می‌آورند تا داستانی اتفاق بیفتد و نتیجه کار در این داستان چند قسمتی گرفته شود. درحقیقت انتخاب سوژه در کار طنز برای مدیران دشوار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =