رجبی: تاج برای انتخاب سرمربی تیم ملی همه را سر کار گذاشته است

پیشکسوت فوتبال گفت: رئیس فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی همه را سر کار گذاشته است و می‌داند که چه کاری انجام می‌دهد!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا رجبی، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: همیشه مشکلاتی که هم اکنون به وجود می‌آید از گذشته ایجاد شده و به آیندگان می‌رسد. بر همین اساس شرایط نابسامان کنونی استقلال که الان گریبان تیم را گرفته به خاطر سوء مدیریت این مجموعه در گذشته است. در حال حاضر هم علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه برای حل این مشکلات گوشت قربانی شده است.

تاج: امیدوارم جوانان ما به جام جهانی صعود کنند

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال از نظر فنی فوتبال خوبی ارائه می‌دهد، عنوان کرد: تیمی پرمهره برای این فصل بسته شد و به گفته تمام کارشناسان گرانترین تیم لیگ برتر است، اما استقلال بعد از گذشت ۱۵ بازی در نیم فصل اول لیگ برتر هنوز مشکلات فنی زیادی دارد و در آخرین بازی در تبریز با نتیجه ۲ بر صفر به تراکتور باختند. باید با این همه نفرات شاخص در لیگ بهتر از این نتیجه می‌گرفت.

سپاهان تیم پرمهره و گردن کلفتی است

رجبی تصریح کرد: در بازی جام حذفی هم در ورزشگاه آزادی استقلال آنچنان موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه تراکتور ایجاد نکرد. در حالی که ساپینتو در اولین کنفرانس خبری خود گفت؛ چهار جام برای استقلال خواهد آورد که تا الان تنها سوپر جام را گرفته است.

کارشناس فوتبال در مورد دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر استقلال مقابل سپاهان در اصفهان تاکید کرد: استقلال در اولین بازی لیگ برتر در استادیوم آزادی به سپاهان باخت و در دیدار دور برگشت در اصفهان خیلی بازی سخت‌تری خواهد داشت. سپاهان تیم باشخصیتی است و ساختار خوبی دارد که مورایس سرمربی‌اش فلسفه تاکتیکی خودش را در این تیم دیکته کرده است. سپاهان تیم پرمهره و گردن کلفتی است و از نظر روحی در شرایط بسیار ایده‌آلی قرار دارند.

مگر انتخاب سرمربی تیم ملی تصمیم‌گیری درباره انرژی هسته‌ای و برجام است؟

رجبی با اشاره به اینکه استقلال باید برای بازگشت به کورس قهرمانی از سد سپاهان بگذرد، تاکید کرد: اگر امتیازی در اصفهان کسب نشود تیم وارد بحران خواهد شد و شرایط سخت خواهد شد. امیدوارم استقلال با پیروزی در هفته شانزدهم مقابل سپاهان به ۳ امتیاز دست یابد تا در کورس قهرمانی بماند. باید با پیروزی مقابل سپاهان استارت قهرمانی از این هفته زده شود تا روان‌تر از قبل استقلال بازی به بازی به سمت قهرمانی برود.

پیشکسوت فوتبال در خصوص عدم انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی همه را سر کار گذاشته است و می‌داند که چه کاری انجام می‌دهد! مگر تصمیم‌گیری در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی درباره انرژی هسته‌ای و برجام است که این همه زمان برده تا مربی معرفی شود. فدراسیون فقط روی اسم‌ها مانور می‌دهند و هنوز قدرت انتخاب ندارد. اگر قرار باشد مربی خارجی بگذارند باید به فوتبال آسیا شناخت کافی داشته باشد. در بین گزینه‌های ایرانی مربی بهتر از امیر قلعه‌نویی نیست که تجربه زیادی دارد و در این مقطع می‌تواند کمک زیادی به تیم ملی فوتبال در جام ملت‌ها بکند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =