راز جنایت برادر قاتل فاش شد

پسر جوان پس از یک‌سال قهر با والدینش، وقتی برای آشتی راهی خانه پدری شد، در اقدامی جنون‌آمیز با ضربات چاقو مادرش را به قتل رساند و پدرش را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، درجریان تلخ چاقو کشی پسر جوان برای پدر و مادرش ساعت ۵:۳۰ عصر دوشنبه ۲۶ دی صدای فریادهای کمک‌خواهی مرد میانسالی به گوش رسید. همسایه‌ها با شنیدن این صدا خود را به طبقه اول ساختمانی در نارمک جنوبی رساندند. اما به محض ورود به ساختمان پسر جوانی را دیدند که سراسیمه از خانه خارج شد و به خیابان دوید و ناپدید شد.

جزئیات قتل هولناک دایی پولدار توسط خواهرزاده‌اش

همسایه‌ها با ورود به خانه با بدن خونین و نیمه جان زن و مرد میانسال صاحبخانه در حالی مواجه شدند که روی زمین وسط سالن پذیرایی افتاده بودند. مرد میانسالی که در جلسه خونین این آشتی کنان بود که ظاهراً میهمان این زوج بود و از ترس شوکه شده بود از همسایه‌ها کمک می‌خواست.

دقایقی بعد مأموران پلیس و امدادگران اورژانس به محل رسیده و زوج مجروح را به بیمارستان منتقل کردند. اما تلاش کادر درمان بی‌نتیجه ماند و زن میانسال فوت کرد. خبر مرگ زن میانسال از سوی مأموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ به بازپرس محمدرضا صاحب جمعی اعلام شد.

با اعلام این خبر، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و در بررسی‌های اولیه مرد میانسالی که در صحنه جنایت حضور داشت، گفت: من صاحب‌کار پیمان پسر جوانی که در جلسه آشتی کنان پدر و مادرش را با چاقو از پای در آورد ، عامل این جنایت هستم. یک‌سالی می‌شد که او به خاطر اختلافاتی که با پدر و مادرش داشت با آنها قهر و خانه را ترک کرده بود. آن‌طور که پیمان می‌گفت، اختلاف آنها سر پول و مسائل مالی بود.

او ادامه داد: در این مدت پیمان در مسافرخانه زندگی می‌کرد. مدتی قبل من با پدر و مادرش صحبت کردم و آنها از من خواستند که پسرشان را راضی کنم تا به خانه برگردد. با پیمان خیلی حرف زدم و در نهایت او قبول کرد که به دیدن پدر و مادرش برود. روز حادثه همراه پیمان به خانه آنها رفتیم تا آشتی کنند اما هنوز چند دقیقه از حضورمان نگذشته بود که دوباره سر همان مسائل قبلی باهم دعوایشان شد. پیمان که خیلی عصبانی شده بود به آشپزخانه رفت و چاقویی برداشت و به آنها حمله کرد. به قدری این اتفاق سریع و دور از انتظار بود که من فرصت نکردم جلوی او را بگیرم و مانع این فاجعه بشوم. پیمان پسرجوانشان هم بعد از حمله با چاقو  به پدر و مادرش و زخمی کردن آنها متواری شد.

به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات برای دستگیری پسر جنایتکار ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

کد خبر: 1168336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =