دروزبان سابق فرانسه: آرامش ذهنی ندارم!

کاپیتان تیم تاتنهام می‌‎گوید اتفاقات فینال جام جهانی قطر هنوز روی ذهن او اثرگذار است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هوگو لوریس، کاپیتان تاتنهام، از فرم خود دفاع کرده اما اعتراف کرده که از زمان شکست در فینال جام جهانی، از «طراوت ذهنی» برخوردار نیست. دروازه بان کهنه کار فرانسوی در هفته گذشته در شکست‌های مقابل آرسنال و منچسترسیتی اشتباهات زیادی انجام داده و در روز سال نو میلادی نیز در برابر استون ویلا مرتکب اشتباه عجیبی شد.

اختلال توزیع سوخت در فرانسه به دلیل اعتصاب سراسری

هنگامی که ایونینگ استاندارد از لوریس در مورد وضعیت و فرم این بازیکن در پی اتفاقات فینال جام جهانی قطر ۲۰۲۲ پرسید، او گفت: "نمی‌توانم شکایتی کنم. شما یک بازیکن حرفه ای هستید و فقط یک ریتم را دنبال می‌کنید. اما بدیهی است که وقتی با تیم ملی درگیر می‌شوید و تا آخرین روز جام جهانی پیش می‌روید، برمی‌گردید و دلتان برای شادابی ذهنی تنگ می‌شود. اما باید به مسیر خود برگردید و به تیم کمک کنید.

وقتی به بازی آرسنال نگاه می‌کنید، می‌توانم در موقعیت خوبی قرار بگیرم اما پس از انحراف توپ به سینه‌ام برخورد کرد و با چرخش از روی خط عبور کرد. این کاری است که حتی اگر بخواهم از روی عمد انجام دهم، نمی‌توانم. حتی وقتی به گل سوم [سیتی] نگاه می‌کنید، یک انحراف باعث می‌شود توپ از روی زانوی من برود.

هر لحظه سعی می‌کنم پیش‌بینی کنم، فقط آماده می‌شوم و منتظر می‌مانم. چیزهای زیادی مانند آن برای تیم ما اتفاق می‌افتد. این دوره‌ای است که باید کنار هم بمانیم، به کار ادامه دهیم و امیدوارم شانس را برگردانیم."

انتهای پیام/

کد خبر: 1168350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =