۳ مامور قلابی مسلح دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری سه نفر از عاملان اخاذی که خود را به عنوان مامور انتظامی معرفی کرده بودند، خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان ابهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی شکایت شخصی مبنی بر اینکه افرادی با لباس نظامی و مسلح  اقدام به تهدید وی کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

۴۴۱ قبضه اسلحه ‌در کرمانشاه کشف شد/ دستگیری ۷۷ نفر از اراذل و اوباش
 

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر افزود: ماموران با بررسی اطلاعاتی هر سه متهم را  شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و خودروی سمند مربوط به نامبردگان را توقیف کردند.
 
وی تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهمان یک قبضه اسلحه کمری و دستبند فلزی و لباس نظامی با درجه و برگ ماموریت جعلی کشف شد.
 
مهدیخانی ادامه داد: یکی از متهمان بومی و دو نفر از اسنان همجوار بودند،که در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر به شهروندان توصیه کرد: برای جلوگیری از سوء استفاده افراد فرصت طلب، در صورت مواجهه با افرادی که خود را پلیس، مامور ادارات و یا شرکت‌های حفاظتی و مراقبتی معرفی می‌کنند حتما از آنان کارت شناسایی معتبر و در صورت لزوم حکم ماموریت بخواهند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ و یا با مراجعه به مقرهای پلیس مستقر موضوع را به پلیس اعلام کنند.

پایان پیام/

کد خبر: 1168357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =