بردیف: پتانسیل بازیکنان فوتبال ایران دیوانه کننده است

سرمربی سابق تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه پتانسیل بازیکنان جوان در ایران دیوانه کننده است، از احتمال جذب یک بازیکن ایرانی برای تیم سوچی روسیه خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، «قربان بردیف» در ابتدای این فصل هدایت تیم فوتبال تراکتور تبریز را بر عهده گرفت. بردیف با تجربه سالها حضور در فوتبال روسیه و تیم هایی چون روبین کازان و روستوف به فوتبال ایران آمد اما در تعطیلات لیگ هنگام برگزاری جام جهانی، تراکتور را به مقصد تیم سوچی روسیه ترک کرد.

بردیف پیش از این سابقه کار با بازیکنان ایرانی از جمله سردار آزمون و سعید عزت اللهی را در روسیه داشت اما کار در تیم تراکتور به او شناخت کاملتری از فوتبال ایران داد؛ تا جایی که او حالا استعدادهای فوتبال ایران را دیوانه کننده می داند.

شکوری: خیلی خوشحالم مجدد در خدمت جامعه فوتبال ایران هستم

مربی تیم سوچی در تازه ترین گفتگوی خود در خصوص احتمال جذب بازیکن ایرانی برای تیم سوچی گفت: بله کاملا امکانپذیر است.

بردیف سپس در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است این بازیکن سردار آزمون باشد؟ تاکید کرد: نه اینطور نیست اما برای بازیکنان ایرانی دیگر ممکن است.

این مربی سپس خاطرنشان کرد: فوتبال ایران برای من یک کشف بزرگ است. اگر دولت ایران توسعه فوتبال جوانان این کشور را در دست بگیرد، تیم ملی ایران به یکی از قوی ترین تیم ها تبدیل خواهد شد.

بردیف افزود: پتانسیل پسران ایرانی دیوانه کننده است. آنها از نظر ژنتیکی بسیار قوی هستند. اگر بچه های ۱۷-۱۸ ساله روسیه و ایران را مقایسه کنیم، ایرانی ها خیلی بالاتر هستند. آنها بسیار قدرتمند و پرانرژی هستند. تصادفی نیست که سردار آزمون اینطور می پرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =