خاندوزی: امیدواریم مجلس سقف تسهیلات بانکی را در بودجه تغییر ندهد

سخنگوی اقتصادی دولت بیان کرد: دولت تلاش کرد عدد واقع‌بینانه‌ای را برای تولید نفت در بودجه سال آینده لحاظ کند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سید احسان خاندوزی در نشست خبری خود با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: سقفی که برای تسهیلات بانکی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تعیین شده است که امیدواریم مجلس شورای اسلامی همکاری کند و عدد را تغییر ندهد.

سخنگوی اقتصادی دولت بیان کرد: دولت تلاش کرد عدد واقع‌بینانه‌ای را برای تولید نفت در بودجه سال آینده لحاظ کند.

لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / سوال از وزیر ارتباطات در دستور کار نمایندگان قرار گرفت

وی افزود: اتفاق دیگری که در هفته آینده رخ خواهد داد، آغاز بهره‌برداری از پالایشگاه ۱۴ پارس جنوبی است که کمک می‌کند ۵۶ میلیون متر مکعب گاز تولید شود. آغاز بهره‌برداری از اولین سکوی فاز یازده پارس جنوبی را خواهیم داشت که توان تولید دوازده میلیون متر مکعب گاز را در روز خواهد داشت.

سخنگوی اقتصادی دولت یادآور شد: سهم بودجه عمرانی در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد با رشد ۱۲۳ درصد، لرستان با رشد ۱۱۰ درصد، سیستان و بلوچستان با رشد ۱۰۹ درصد، کرمان با رشد ۱۰۱ درصد است.

خاندوزی درباره آخرین سامانه مؤدیان گفت: سامانه مؤدیان و فروشگاهی جزو اصلاحات اقتصادی کشور است که بسیاری از پرونده‌های کلاهبرداری و غیره را کاهش خواهد داد.

وی تاکید کرد: وزارت اقتصاد و دولت اصرار داشتند این سامانه راه‌اندازی شود که تست سرد و گرمش انجام شد. امروز نزدیک به ۳۰۰ شرکت بورسی و غیربورسی از سامانه استفاده می‌کنند و بیش از ۳ میلیون فاکتور صادر شده است. اخطاری هم به شرکت‌هایی که این کار را انجام ندادند داده شده تا زودتر این کار را انجام دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =