سردار رادان: امنیت مردم خط قرمز پلیس است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت همه مردم و عبور از آن، خط قرمز پلیس است و زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در این خصوص جایگاه ویژه‌ای دارند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار سرتیپ احمدرضا رادان عصر سه‌شنبه در مشهد اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام نوروز و بحث سفرهای نوروزی، ایمنی راه، حفظ جان مردم و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی در دستور کار پلیس است و قرارگاهی در این خصوص در تهران تشکیل‌شده و به‌زودی در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

رئیسی: امیدواریم با فرماندهی سردار رادان بر فراجا شاهد استحکام نظم عمومی باشیم

وی درباره نصب دوربین روی لباس پلیس نیز اظهار کرد: اقدامات ویژه‌ای در این رابطه در دستور کار است.

سردار رادان بیان کرد: استفاده از دوربین‌های مداربسته یکی از ابعاد هوشمندسازی است و این هدف در ابعاد تجهیزات، انسانی و ساختار سازمانی محقق می‌شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سفر به مشهد، پروژه هوشمند فرماندهی و کنترل پلیس‌راه و همچنین شبکه زیرساختی فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات سامانه‌های هوشمند فرماندهی انتظامی خراسان رضوی را در مشهد افتتاح کرد.

سردار رادان در خصوص این پروژه نیز گفت: این شبکه ساختاری پلیس هوشمند باید در تمامی پلیس‌های تخصصی استان خراسان رضوی توسعه یابد و مشهد مقدس اولین پایگاه توسعه پلیس هوشمند در کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =