سید صالحی: پرسپولیس نیاز به مهاجم خلاق و گلزن دارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکن خارجی هندوانه در بسته است و باید زمان بگذرد تا ببینیم می‌تواند تأثیرگذار باشد یا نه! البته پرسپولیس نیاز به مهاجم خلاق و گلزن دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سیدمهدی سیدصالحی، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولادخوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: قاعدتا بازی کردن در اهواز برای هر تیمی سخت است چرا که تیم نکونام خوب دفاع می‌کند و خیلی خوب ضدحمله می‌زند. بعد از اینکه بازیکن خارجی فولاد گل زد این تیم برای دفاع کردن از گلش عقب‌نشینی کرد.

اکبرپور: استقلال بعد از مدت‌ها بدون اشتباه بازی کرد

وی ادامه داد: پرسپولیس در نیمه دوم سراسر حمله بود، اما فولادی ها عمق دفاع را بسته بودند و سرخپوشان سانتر از جناحین را در دستور کار قرار دادند، اما لایه‌های دفاعی حریف کار را برای پرسپولیسی‌ها سخت کرده بود و نتیجه‌ای نداشت. پرسپولیس می‌خواست از عمق دفاع فولاد استفاده کند تا به گل برسد، اما خط دفاع و دروازه‌بان حریف به خوبی توپ‌ها را دفع کردند و مانع گلزنی سرخپوشان شدند.

دیاباته کند است و موقعیت‌های خوبی را از دست داد

کارشناس فوتبال درباره رفتار نکونام در کنار زمین بیان کرد: فشار روی مربیان زیاد است، اما باید صبورتر باشند. نکونام تحت فشار بود و قضاوت داور باعث شد که یک مقدار پرخاشگر شود و از کوره در رفت. اگر var بیاوریم فشار از مربیان و داوران برداشته می‌شود و باعث می‌شود مربیان کمتر به سوت‌های داوران اعتراض کنند.

سیدصالحی درباره عملکرد شیخ دیاباته در این بازی گفت: دیاباته هنوز آمادگی لازم را ندارد و از لحاظ ژنتیک بدنی نمی‌تواند با بازیکن حریف درگیر شود تا از قدرت سرزنی خود استفاده کند. از سوی دیگر او کند است و یکی، ۲ موقعیت خوب را هم به سادگی از دست داد. زمان می‌برد تا دیاباته به آمادگی مطلوب برسد. لوکادیا، چابکتر و فرزتر از دیاباته بود و چارچوب شناس نشان داد و در قیاس با دیاباته بهتر بود.

وی درباره جذب پریرا و اینکه آیا او می‌تواند مشکل گلزنی پرسپولیس را حل کند، گفت: بازیکن خارجی هندوانه در بسته است و باید زمان بگذرد تا ببینیم می‌تواند تأثیرگذار باشد یا نه! البته پرسپولیس نیاز به مهاجم خلاق و گلزن دارد.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه مدعیان قهرمانی این فصل را چه تیم‌هایی می‌بیند، گفت: احساس می‌کنم در این فصل قهرمان لیگ تا روز آخر مشخص نشود. پرسپولیس، استقلال و سپاهان رقابت نزدیکی با هم دارند و هر تیمی که امتیاز از دست بدهد از قهرمانی دور خواهد شد. تیم‌های تراکتور و گل گهر هم در بین مدعیان قهرمانی قرار دارند و شاید بتوانند برای سهمیه تلاش کنند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1169225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =