قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری غرب تهران

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری غرب تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، غرب تهران یکی از مناطق محبوب و مورد توجه سرمایه‌داران است و با توجه به دسترسی خوب این منطقه به ناوگان حمل و نقل عمومی، بیمارستان، اماکن تفریحی و . . . قیمت منازل این منطقه روز به روز درحال افزایش هستند. در این گزارش به بررسی آپارتمان‌های ۱۰۰ متری این منطقه پرداخته‌ایم تا شما را در خرید و یا سرمایه‌گذاری بهتر راهنمایی کنیم.

کاهش کیفی خودرو به‌ بهانه‌ی فروش ارزان‌تر در بورس

طرشت از گذشته تا به امروز از مناطق خوش آب ‌و هوا و سرسبز غرب تهران به شمار می رود. این محله در منطقه ۲ شهرداری تهران و ناحیه ۵ قرار گرفته است.

از خیابان‌های مهم برای خرید آپارتمان در طرشت می‌توان به خیابان صالحی، خیابان اکبری، خیابان تیموری، خیابان آزادی و… اشاره کرد. همچنین طرشت از شرق به دریان نو و از غرب به شهرک آپادانا محدود می شود. آپارتمانی نوساز در این محله با متراژ ۹۸ متر و ۲ اتاق خواب ارزشی بالغ‌بر ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمان دیگری در محله سعادت‌ آباد با متراژ ۹۶ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۲ سال از ساخت آن گذشته باشد قیمتی معادل ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دارد.

اگر قصد خرید واحد آپارتمانی نوساز در محدوده صادقیه دارید، می توانید واحدی ۲ خوابه با متراژ ۱۰۰ متر را با بودجه‌ای معادل ۹ میلیارد تومان خریداری کنید.

آپارتمان ۱۰۰ متری دیگری در محله باغ‌فیض با سنی حدود ۳ سال و ۲ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۷ میلیارد تومان معامله شده است.

واحد آپارتمان دیگری در محله ستارخان با متراژ ۱۰۰ متر درحالی که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب نیز داشته باشد، قیمتی معادل ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی ۶ ساله در پونک با متراژ ۱۰۰ متر و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین اگر قصد خرید واحدی نوساز در محله پونک را دارید، می توانید آپارتمانی ۲ خوابه با متراژ ۹۵ متر را با سرمایه‌ای معادل ۸ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید آپارتمانی ۹۰ متری در محله گیشا(کوی‌نصر) درحالی که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب نیز داشته باشد به بودجه‌ای معادل ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون‌تومان احتیاج دارید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1169281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =