استیضاح وزیر بهداشت دیگر در دستور کار مجلس نیست

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به حضور وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت مجلس گفت: با توجه به اینکه در این نشست تعداد امضاهای استیضاح به حدنصاب نرسیده بود، استیضاح وزیر بهداشت از دستور کار خارج شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به برگزاری نشست کمیسون بهداشت مجلس شورای گفت: این جلسه ساعت ۱۴ عصر امروز با موضوع بررسی استیضاح وزیر بهداشت و با حضور نمایندگان کمیسیون و امضا کنندگان استیضاح برگزار شد.

هشدار کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به وزیر بهداشت / تخلف دانشگاه‌های علوم پزشکی

وی افزود: با توجه به اینکه تعداد امضاها برای استیضاح به هفت نفر، یعنی زیر ده نفر رسیده بود و حد نصاب نداشت، مطرح شد که وارد بحث نشویم اما وزیر بهداشت به احترام نمایندگان مجلس توضیحات خود را ارائه کرد.

حسینی اظهار داشت: بر همین اساس رئیس کمیسیون بهداشت اعلام کرد که با توجه به این که موضوع استیضاح حدنصاب لازم را ندارد به هیئت رئیسه اعلام می‌کنیم و این استیضاح در دستور کار خارج خواهد شد.‌

درهمین رابطه حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در جلسه امروز بررسی طرح استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار کمیسیون قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه حداقل امضاها برای استیضاح 10 امضا است افزود: امضاهای استیضاح وزیر بهداشت از حدنصاب افتاد که تعداد این امضاها به عدد هفت رسید. 

منبع: فارس

پایان پیام/

کد خبر: 1169397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =