دلالان به بازار مبل هم رحم نکردند/ افزایش ۱۰۰درصدی قیمت‌ها

رئیس اتحادیه صنف درودگران ضمن اشاره به افزایش بالای ۱۰۰ درصدی قیمت مبلمان گفت: مواد اولیه به دلیل دلال بازی ها با قیمت واقعی به دست تولیدکننده نمی رسد و باید روی این بخش نظارت جدی صورت گیرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علیرضا عباسی اظهار کرد: اگر روی کار تامین کنندگان مواد اولیه نظارت صورت گیرد و قیمت ها کنترل شود تا با یک سود منصفانه مواد اولیه به دست تولیدکننده برسد، تولید در بخش مبلمان رونق می گیرد و قیمت ها نیز کاهش می باید.

موتورسیکلت هم به کالای لوکس تبدیل شد

رئیس اتحادیه صنف درودگران و مبل سازان تهران افزود: در حال حاضر مواد اولیه با قیمت واقعی به دست تولیدکنندگان محصولات نهایی نمی رسد و تولیدکننده به ناچار مجبور است محصولات تولیدی خود را با قیمت بالاتری بفروشد.

وی ادامه داد: نکته دیگر اینکه اگرچه تولیدکننده مواد اولیه را از کارخانجات می خرد اما این وسط دلال بازی بسیار زیاد است و به همین ترتیب مواد اولیه گران به دست تولیدکننده می رسد.

عباسی اضافه کرد: در حال حاضر بازار وضعیت مناسبی ندارد زیرا قدرت خرید پایین آمده است و فروش به اندازه کافی صورت نمی گیرد.

رئیس اتحادیه صنف درودگران و مبل سازان تهران در مورد میزان افزایش قیمت مبلمان نیز گفت: امسال نسبت به پارسال افزایش قیمت مبلمان بالای ۱۰۰ درصد بوده است.

عباسی اصافه کرد: واردات مبلمان ممنوع است و تولیدکنندگان توانایی پوشش دهی نیاز بازار را دارند اما باید روی تامین کنندگان مواد اولیه مبلمان نظارت جدی صورت گیرد تا مواد اولیه با قیمت واقعی و مناسب به دست تولیدکننده برسد.

وی تاکید کرد: علت گرانی مبلمان مواد اولیه این محصول است زیرا با واسطه گری و دلال بازی قیمت ها را بالا می برند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1169398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =