آیا پلتفرم‌ها از قاعده وضع قانون مستثنا هستند؟

نماینده مجلس درباره لزوم قانونمند شدن پلتفرم‌ها گفت: برای اینکه امورمان با سختی مواجه نشود باید در موضوعات مختلف قانون وضع کنیم. این پلتفرم‌ها هم از قاعده وضع قانون مستثنا نیستند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی راجع به الزام قانونمند شدن پلتفرم‌های فضای مجازی گفت: جامعه بدون قانون با مشکل مواجه می‌شود و ما برای اینکه اموراتمان با سختی مواجه نشود باید در موضوعات مختلف قانون وضع کنیم این پلتفرم‌ها هم از قاعده وضع قانون مستثنا نیستند و برای آنها هم باید ضوابط مشخصی در نظر بگیریم.

قالیباف: باید انگیزه‌ای را برای انتقال کاربران به پلتفرم‌های داخلی فراهم کنیم / نمایندگان مجلس با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان

وی با تاکید بر لزوم قانونگذاری برای پلتفرم‌های مجازی ادامه داد: این اقدام باید انجام شود تا مشخص گردد پلتفرم‌ها باید چگونه عمل کنند و چارچوب فعالیتش چگونه باشد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پلتفرم‌ها نقش به سزا و موثری دارند، تصریح کرد:‌ باز هم تاکید می‌کنم قانون به نفع همه است، جایی که بی قانونی حاکم باشد جنگل بشمار می‌رود. ما جامعه‌ای متمدن هستیم و باید قانون داشته باشیم. با قانون کسی به مشکل نمی‌خورد، تمام مشکلات از بی‌قانونی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1169541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =