ایده‌آل‌ترین گوشی‌ها برای دانشجویان کدامند؟

گوشی هوشمند سریع با عمر طولانی و قیمت مناسب، یک گوشی ایده‌آل برای دانشجوهاست. در این گزارش بهترین گوشی‌های مناسب برای دانشجویان معرفی می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ دانشجویان احتمالا به یک گوشی هوشمند رده بالا با رم کافی برای انجام چند کار به طور همزمان، صفحه‌نمایش شفاف نیاز دارند. برخی نیز ترجیح می‌دهند که از قلم یا صفحه کلید فیزیکی استفاده کنند. اگر هم نگران شکستن گوشی در کیف هستند، می‌توانند مقاوم‌ترین آنها را انتخاب کنند.

بهترین گوشی‌ها برای دانشجویان در سال ۲۰۲۳

در ادامه بهترین گوشی‌های هوشمند برای دانشجویان را معرفی می‌کنیم:

Galaxy S22 Ultra شرکت سامسونگ

چه گوشی‌هایی برای دانشجویان ایده‌آل‌ هستند؟

اگر قیمت و اندازه گوشی برایتان مهم نیست، گوشی گلکسی اس‌۲۲ اولترا یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. با وجودی که قیمت این گوشی مبتنی بر اندروید بالاست، ولی بهترین انتخاب برای کسانی است که عشق گرفتن عکس‌های باکیفیت دارند. اندازه این گوشی کمی بزرگ و 6/8 اینچ است. داشتن قلم الکترونیک هم یکی از ویژگی‌های خوب این گوشی به شمار می‌رود.

قیمت این گوشی در ایران بسته به ویژگی‌های مختلف حدودا از ۴۲ تا ۵۱ میلیون تومان است.

One Plus 9 Pro  شرکت وان‌پلاس

چه گوشی‌هایی برای دانشجویان ایده‌آل‌ هستند؟

گوشی وان‌پلاس ۹ پرو یکی دیگر از گزینه‌های مورد توجه و مناسب برای دانشجویان است، زیرا یکی از بهترین‌ دوربین‌ها و مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از لنزها را دارد. از ویژگی‌های بارز این گوشی می‌توان به تنظیم سریع صفحه‌نمایش و عمر باتری طولانی بسیار اشاره کرد.

این گوشی بسته به ویژگی‌های مختلف از ۲۲ تا ۳۲ میلیون تومان در ایران قیمت دارد.

Galaxy A52 شرکت سامسونگ

چه گوشی‌هایی برای دانشجویان ایده‌آل‌ هستند؟

گوشی A52 برای دانشجویانی که نمی‌خواهند پول زیادی را برای گوشی هوشمند هزینه کنند، گزینه بسیار خوبی است. صفحه‌نمایش بزرگ، نرخ تازه‌سازی سریع، مقاومت در برابر آب و عمر باتری طولانی از ویژگی‌هایی است که این گوشی را برای یک دانشجو ایده‌آل می‌کند.

این گوشی در ایران حدود ۹ تا ۱۳ میلیون تومان قیمت دارد.

Note 12 G96 شرکت اینفینکس

چه گوشی‌هایی برای دانشجویان ایده‌آل‌ هستند؟

این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های هوشمندی است که یک دانشجو می‌تواند تهیه کند. ردمی نوت ۱۱ پرو شیائومی و این گوشی هر دو از پردازنده مدیاتک هلیو G96 استفاده می‌کنند که باعث می‌شود سرعت عملکرد بالایی داشته باشند. علاوه براین، حافظه داخلی آن بین 128 تا 56 گیگابایت و رم آن ۸ گیگابایت است و برای عکاسی کافی است که از دوربین اصلی آن با وضوح ۵۰ مگاپیکسل استفاده کنید. باتری ۵ هزار میلی‌آمپر برساعت این گوشی یک شارژر سریع ۳۳ واتی است که توسط اینفینیکس ارائه شده است.

این گوشی در ایران بسته به ویژگی‌هایش ۸/۵ تا ۹/۵ میلیون تومان قیمت دارد.

Galaxy S21 FE

چه گوشی‌هایی برای دانشجویان ایده‌آل‌ هستند؟

یکی از بهترین گوشی‌های همراه برای دانشجویان گوشی S21 FE شرکت سامسونگ است. اگرچه این گوشی به اندازه مدل‌های پرچمدار سامسونگ محبوب نیست، اما اندازه و دوربین بسیار خوبی دارد. این دستگاه مبتنی بر پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۸۸ است و فضای ذخیره‌سازی 128 یا 256 گیگابایتی و رم ۶ تا ۸ گیگابایتی دارد که برای هر دانشجویی کافی است. اندازه آن 6/4 اینچ است که به راحتی در دست قرار می‌گیرد.

این گوشی در ایران حدود ۱۶ تا ۱۸ میلیون تومان قیمت دارد. به لطف دوربین ۳۲ مگاپیکسلی جلوی آن عکس‌های سلفی آن با عکس‌های گرفته شده با آیفون کاملا قابل مقایسه است. ظرفیت باتری آن ۴ هزار و ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و می‌تواند با سرعت 25 وات در دقیقه شارژ شود.

کد خبر: 1169704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =